Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam następujący problem wymodelowałem sobie mechanicznego pająka i chce się zabrał za jego modelowanie. Jednak nie mam pojęcia jak zrobić aby siłowniki łączące poszczególne element ramienia zachowywały się naturalnie. Czy dla siłowników utworzyć osobne kości, czy jakoś za pomocą pomocniczych pointow i jeżeli tak to jak?

 

W załączniku przesyłam screena prowizorycznego ramienia do rozkmin jakie prowadze aby pokazać o co mi chodzi.

Z góry dziękuje.

 

http://zapodaj.net/aa9685e3514d.png.html

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a co ma nie współpracować? linkujesz do kości albo tych zielonych boxów i śmiga;)

Napisano
  • Autor

Siłownik działa mi już prawie idealnie tylko mam teraz problem z poszczególnymi fragmentami siłownika (widać to po kwadratowych częściach mechanizmu) Mianowicie podczas pracy obracają mi się. Jak temu zaradzić?

 

Poniżej zamieszczam screeny:

 

http://imageshack.us/photo/my-images/713/83510606.png/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/31/34388925.png/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/41/72629541.png/

 

 

Ok poradziłem sobie. Miałem źle ustawione lookAtConstance. Dziękuje za pomoc :)

Edytowane przez PonurySzatniarz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności