Napisano 20 Marzec 201212 l Witam. Mam następujący problem wymodelowałem sobie mechanicznego pająka i chce się zabrał za jego modelowanie. Jednak nie mam pojęcia jak zrobić aby siłowniki łączące poszczególne element ramienia zachowywały się naturalnie. Czy dla siłowników utworzyć osobne kości, czy jakoś za pomocą pomocniczych pointow i jeżeli tak to jak? W załączniku przesyłam screena prowizorycznego ramienia do rozkmin jakie prowadze aby pokazać o co mi chodzi. Z góry dziękuje. http://zapodaj.net/aa9685e3514d.png.html
Napisano 20 Marzec 201212 l Autor @jacob Jeśli to będzie wspołpracowalo ze szkieletem ramienia to to jest właśnie to:)
Napisano 20 Marzec 201212 l a co ma nie współpracować? linkujesz do kości albo tych zielonych boxów i śmiga;)
Napisano 21 Marzec 201212 l Autor Siłownik działa mi już prawie idealnie tylko mam teraz problem z poszczególnymi fragmentami siłownika (widać to po kwadratowych częściach mechanizmu) Mianowicie podczas pracy obracają mi się. Jak temu zaradzić? Poniżej zamieszczam screeny: http://imageshack.us/photo/my-images/713/83510606.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/31/34388925.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/41/72629541.png/ Ok poradziłem sobie. Miałem źle ustawione lookAtConstance. Dziękuje za pomoc :) Edytowane 21 Marzec 201212 l przez PonurySzatniarz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto