Skocz do zawartości

Obiekt3D/Karczma


chipmunk

Rekomendowane odpowiedzi

Wydłubałem sobie prostą scenkę i przy jej oświetlaniu natknąłem się na kilka problemów. Jak najpoprawniej wyeliminować takie zjawisko?:

 

29395255.png

 

Renderuję przy pomocy V-Ray i Physical Camera.

Metodą prób i błędów, zmniejszając nieznacznie "secondary bounces" i ustawiając na 400 "shutter speed" oraz "ISO" na 150 doszedłem do czegoś takiego:

 

23439054.png

 

 

W dobrym kierunku idę, czy może jest na to inny, lepszy sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ok, nikt nie chce pomóc, więc trzeba radzić samemu. Doszedłem do czegoś takiego:

 

gospoda.png

 

U góry schodów coś jeszcze nie gra, ale może uda mi się to poprawić. Dodam jeszcze trochę szczegółów i zabieram się za teksturowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pewnie jest wina zbyt jasnego materiału na obiekcie, ale często jest też tak że przy pewnym oświetleniu, w przypadku kiedy np. używasz Irr.Map i zwłaszcza light cache, przy dwóch blisko położonych siebie elementach o jasnym materiale mogą pojawić się zbyt jasne plamy na ich krawędzi. W tym wypadku zmniejsz Sample Size i Filtering w LC. Albo ręcznie zmniejsz GI w poszczególnym elemencie. Albo całościowo spróbuj dojść do jakiś rezultatów używając curves w Vray buffrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności