Skocz do zawartości

[Uv mapping] Problem z importowanym obj z blendera.


Wowoz

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kolejny problem. Wiadomo, ze podczas importu/exportu do blendera znikaja mi smoothgrupy, ktore ustawilem w maxie. Gdy mam juz zmappowany model, exportuje go w blenderze do obj, importuje do maxa i probuje nalozyc nalozyc swoje smoothgrupy korzystajac z menu smoothgrup w editable poly to niestety wywala mi mappowanie. Udaje mi sie zachowac moja uv tylko wtedy gdy naloze modyfikator smooth i wlacze autosmooth, a wiadomo, ze on nie zawsze dziala tak jakbym chcial. Da sie w modyfikatorze smooth stosować własne grupy i jezeli tak, to jak?

Edytowane przez Wowoz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cześć. Nie do końca rozumiem chyba. Ale jeżeli chodzi Ci o przypisywanie polygonom odpowiednich Smotohing Groups, to najłatwiej pewnie będzie zrobić to z jakiegoś np. Edit Poly (tam zakładka Polygon: Smoothing Groups). Na koniec ew. jakiś Turbosmooth, tylko tam trzeba pamiętać o zaznaczeniu uwzględniania właśnie Smoothing Groups.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli eksportujesz obiekt do blendera tylko po to żeby mu uv'ki rozłożyć to lepiej będzie jak gotowy model(z UVs) z importujesz do maxa i pożnij zapiszesz uvki po przez modyfikator unwrap UVW a pożnij wczytasz

 

roleta Parameters -> Save...

-> Load...

 

tym sposobem nie zmodyfikujesz nic prócz uv'ek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności