Napisano 28 Marzec 201213 l Mam kolejny problem. Wiadomo, ze podczas importu/exportu do blendera znikaja mi smoothgrupy, ktore ustawilem w maxie. Gdy mam juz zmappowany model, exportuje go w blenderze do obj, importuje do maxa i probuje nalozyc nalozyc swoje smoothgrupy korzystajac z menu smoothgrup w editable poly to niestety wywala mi mappowanie. Udaje mi sie zachowac moja uv tylko wtedy gdy naloze modyfikator smooth i wlacze autosmooth, a wiadomo, ze on nie zawsze dziala tak jakbym chcial. Da sie w modyfikatorze smooth stosować własne grupy i jezeli tak, to jak? Edytowane 28 Marzec 201213 l przez Wowoz
Napisano 28 Marzec 201213 l Cześć. Nie do końca rozumiem chyba. Ale jeżeli chodzi Ci o przypisywanie polygonom odpowiednich Smotohing Groups, to najłatwiej pewnie będzie zrobić to z jakiegoś np. Edit Poly (tam zakładka Polygon: Smoothing Groups). Na koniec ew. jakiś Turbosmooth, tylko tam trzeba pamiętać o zaznaczeniu uwzględniania właśnie Smoothing Groups.
Napisano 28 Marzec 201213 l jeśli eksportujesz obiekt do blendera tylko po to żeby mu uv'ki rozłożyć to lepiej będzie jak gotowy model(z UVs) z importujesz do maxa i pożnij zapiszesz uvki po przez modyfikator unwrap UVW a pożnij wczytasz roleta Parameters -> Save... -> Load... tym sposobem nie zmodyfikujesz nic prócz uv'ek
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto