Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam kolejny problem. Wiadomo, ze podczas importu/exportu do blendera znikaja mi smoothgrupy, ktore ustawilem w maxie. Gdy mam juz zmappowany model, exportuje go w blenderze do obj, importuje do maxa i probuje nalozyc nalozyc swoje smoothgrupy korzystajac z menu smoothgrup w editable poly to niestety wywala mi mappowanie. Udaje mi sie zachowac moja uv tylko wtedy gdy naloze modyfikator smooth i wlacze autosmooth, a wiadomo, ze on nie zawsze dziala tak jakbym chcial. Da sie w modyfikatorze smooth stosować własne grupy i jezeli tak, to jak?

Edytowane przez Wowoz

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 992
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć. Nie do końca rozumiem chyba. Ale jeżeli chodzi Ci o przypisywanie polygonom odpowiednich Smotohing Groups, to najłatwiej pewnie będzie zrobić to z jakiegoś np. Edit Poly (tam zakładka Polygon: Smoothing Groups). Na koniec ew. jakiś Turbosmooth, tylko tam trzeba pamiętać o zaznaczeniu uwzględniania właśnie Smoothing Groups.

Napisano

jeśli eksportujesz obiekt do blendera tylko po to żeby mu uv'ki rozłożyć to lepiej będzie jak gotowy model(z UVs) z importujesz do maxa i pożnij zapiszesz uvki po przez modyfikator unwrap UVW a pożnij wczytasz

 

roleta Parameters -> Save...

-> Load...

 

tym sposobem nie zmodyfikujesz nic prócz uv'ek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności