Napisano 11 Kwiecień 201212 l Po prawie 6 latach od wydania pierwszej wersji, firma Sitni Sati poinformowała o wydaniu nowej wersji sztandarowego produktu tej firmy jakim jest FumeFX dla 3ds max (dynamika płynów). Przy okazji zapowiedziano, że w przyszłości zobaczymy również wersję dla Maya. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2328
Napisano 11 Kwiecień 201212 l Cool! Wszystkie zaprezentowane filmiki z nowymi ficzersami: https://vimeo.com/38366745 https://vimeo.com/38728267 https://vimeo.com/39759478 https://vimeo.com/39886817
Napisano 11 Kwiecień 201212 l Autor Dzięki Apaczos za uzupełnienie. Ciekawe dlaczego zabezpieczyli filmy przed embedowaniem (chciałem je zamieścić w newsie).
Napisano 11 Kwiecień 201212 l Ależ bardzo proszę:) Nie mam bladego, też chciałem embdować. Teoretycznie, z tego co Torbjorn mówił, te filmiki nie powinny ujrzeć światła dziennego, więc może dlatego. A ile w tym prawdy to nawet najstarsi górale nie wiedzą:)
Napisano 12 Kwiecień 201212 l Troszkę bzdura.Skoro miały nie ujrzeć światła dziennego to po co miałby pokazywać je publicznie.I tak prawie każdy serwis linkował te filmiki na frontach.One były po to by podgrzać troszkę atmosferę to wszystko.A cała ta otoczka "tajemnicy" jest tylko zabiegiem marketingowym. PS: A FumeFX3 rwie czapę równo.Zdecydowanie najlepszy release dotychczas. Upgreadować nie czekać!
Napisano 12 Kwiecień 201212 l o będzie for maya;) http://www.afterworks.com/FumeFX/Maya.asp napisano o tym juz w samym newsie :] Adam_Guzowski czy moglbys jeszcze napisac co oprocz tego co moglismy zobaczyc na tych filmkach nowego w FumeFX3, ze "rwie czape rowno" ? (nie mowie ze nowe rzeczy nie sa fajne)
Napisano 12 Kwiecień 201212 l Skoro już po premierze to mogę napisać więcej. To czego mi bardzo brakowało to jedna symulacja dla kilku "containerow". Teraz to się zwie N-sim. I to jest moc. Na przykład,daje to możliwość mieszania różnych fluidów ze sobą. Teraz mamy podgląd na "Turbulence Noise" w małym oknie. Znane jest to z Afterburna. Bardzo ułatwiona jest praca z edycją obiektów w zakładce "obj/src". Oraz znana z filmików opcja "gradientu" dla płomieni i dymów. Niedługo na moim kanale Vimeo wrzucę prevki ...
Napisano 12 Kwiecień 201212 l Adam_Guzowski A czy w wersji mayowej fizyka jest wspierana przez GPU ? pozdro czaps
Napisano 12 Kwiecień 201212 l czaps> Nie rozumiem pytania. Nie dotykam się do Mayi. Wersji do Mayi jeszcze nie ma oficjalnie. Na stronie SitniSati jest wyraźnie napisane,iż wersja dla Mayi pojawi się później w tym roku.
Napisano 26 Czerwiec 201212 l Witam posiadam 30 dniowa wersje najnowszego 3dsmaxa 2013 i mam problem przy instalacji nowego fume fx v3 jest wszystko ok tak jak powinno byc plugin jest załadowany dobrze itp natomiast gdy tworze OBJECT SCR dodaje pickerem np BOX a następnie w fume fx pickerem dodaje OBJECT SCR tak jak zawsze robiłem to program sie zawiesza przy 1 klatce i wyłacza MAXA trwa to dosłowanie sekunde niejest to problem z pamiecia itp niewsykakuje zaden komunikat tylko ze 3dx max przestał działać prosze o pomoc
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto