Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

To jest Błędny Ognik na CAD na ... a z resztą wstyd się przyznawać :)

 

W każdym razie miałem problem żeby namalować naszkicować ten pomysł bo na ułożenie rąk takie skomplikowane mi brakło skilla rysunkowego i postanowiłem sobie wymodelować i zapozować w blenderze. Od tego czasu projekt 3d zaczął żyć własnym życiem i tak powstała poczwara mają 5460 poligonów nie licząc subsurfa (sam model postaci ma tyle, bez lampy i tła), z kompletnym szkielet i jest w sumie gotowa do animacji.

bledny_ognik_final.jpg

 

renderowane w cycles, 5000 sampli, ze dwie godziny trwało renderowanie.

Są 3 tekstury po 2048x2048 udało się na nich dużo upchnąć, bo wszystko co może korzysta z tych samych kawałków tekstury (na przykład ręce). Jest tekstura kontrolująca kolor diffuse, bumpmapa i jeszcze jedna kontrolująca przeźroczystość, dzięki której udało się zrobić te larwy pływające w brzuchu. To nie namalowane na teksturze, tylko modele wewnątrz modelu i podświetlone od wewnątrz brzucha - fajnie wyszło nieskromnie zauważę choć tak małe śwatełka jak te oczy powodują szum, którego ciężko się pozbyć.

Clay:

bledny_clay.jpg

inne perspektywy

samaglowa.jpg

ztylu.jpg

i larwy z brzucha osobno:

larwyzbrzucha.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jakieś to takie niedopracowane. W sumie pod każdym względem, ale głównie anatomicznie. Ja bym z tym wrócił jeszcze na trochę do WIPa.

Napisano

A było to w Wipie w ogóle? Oczywiście na życzenie zainteresowanego mogę przenieść pracę do działu WIP, gdzie z pomocą bardziej doświadczonych userów może on podnieść poziom prezentowanej pracy.

Napisano
  • Autor

No nie była w wipie w ogóle. Pierwszy raz umieszczam coś w skończonych i choć czytałem regulamin, to nie doszukałem się tam takiego wymagania. Niby uważam model za skończony (choć nie jakoś specjalnie genialny) i nie wiem, czy jeszcze będę poprawiał, ale w sumie, to chciałem usłyszeć opinie, więc mogę ją usłyszeć w dziale work in progres. Proszę przenieść.

Napisano

Nie ma takiego wymagania. Ale kiedy praca ma mankamenty sugerujemy przeniesienie i poprawkę. Falstart w Galerii to częste zjawisko, szczególnie kiedy wrzuca się pierwszy raz coś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności