ikkiz Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 To jest Błędny Ognik na CAD na ... a z resztą wstyd się przyznawać :) W każdym razie miałem problem żeby namalować naszkicować ten pomysł bo na ułożenie rąk takie skomplikowane mi brakło skilla rysunkowego i postanowiłem sobie wymodelować i zapozować w blenderze. Od tego czasu projekt 3d zaczął żyć własnym życiem i tak powstała poczwara mają 5460 poligonów nie licząc subsurfa (sam model postaci ma tyle, bez lampy i tła), z kompletnym szkielet i jest w sumie gotowa do animacji. renderowane w cycles, 5000 sampli, ze dwie godziny trwało renderowanie. Są 3 tekstury po 2048x2048 udało się na nich dużo upchnąć, bo wszystko co może korzysta z tych samych kawałków tekstury (na przykład ręce). Jest tekstura kontrolująca kolor diffuse, bumpmapa i jeszcze jedna kontrolująca przeźroczystość, dzięki której udało się zrobić te larwy pływające w brzuchu. To nie namalowane na teksturze, tylko modele wewnątrz modelu i podświetlone od wewnątrz brzucha - fajnie wyszło nieskromnie zauważę choć tak małe śwatełka jak te oczy powodują szum, którego ciężko się pozbyć. Clay: inne perspektywy i larwy z brzucha osobno:
Shogun 3D Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 Jakieś to takie niedopracowane. W sumie pod każdym względem, ale głównie anatomicznie. Ja bym z tym wrócił jeszcze na trochę do WIPa.
Lucek Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 A było to w Wipie w ogóle? Oczywiście na życzenie zainteresowanego mogę przenieść pracę do działu WIP, gdzie z pomocą bardziej doświadczonych userów może on podnieść poziom prezentowanej pracy.
ikkiz Napisano 14 Kwiecień 2012 Autor Napisano 14 Kwiecień 2012 No nie była w wipie w ogóle. Pierwszy raz umieszczam coś w skończonych i choć czytałem regulamin, to nie doszukałem się tam takiego wymagania. Niby uważam model za skończony (choć nie jakoś specjalnie genialny) i nie wiem, czy jeszcze będę poprawiał, ale w sumie, to chciałem usłyszeć opinie, więc mogę ją usłyszeć w dziale work in progres. Proszę przenieść.
Lucek Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 Nie ma takiego wymagania. Ale kiedy praca ma mankamenty sugerujemy przeniesienie i poprawkę. Falstart w Galerii to częste zjawisko, szczególnie kiedy wrzuca się pierwszy raz coś.
Shogun 3D Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 Nie martw się, ja miałem duuuuuużo gorszy falstart. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się