Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam serdecznie mam do zrealizowania projekt butelki, chodzi o to że na chwilę obecną mam wiele problemów.

 

1. Nie jestem pewien jak stworzyć kropelki na butelce, próbowałem użyć displacment pam + Cellular w mix niestety efekt był mierny i dawał niewielką kontrolę. Następnie starałem się użyć scatter dla małych kropelek i metaparticles z PArray dla dużych mniej regularnych, niestety te drugie gromadziły się głównie we wgłębieniach.

 

2. Mam problem z ustawieniem studia, mianowicie animacja będzie wyświetlana na czarnym tle. O ile białe nie było tak wielkim problemem, nie wiem jak ładnie wkomponować butelkę taką jak ta w czarne BG.

 

3. Materiały i ustawienia Vray, ogólnie rzecz biorąc jestem prawie zadowolony z jakości jednak marchewkowy kolor i te krople.

Mam problem z ustawieniem materiału płynu tak by wyglądał ładnie, nie umiem tego zrobić. Bawię się z fog, z refraction, cutoff. Ogólnie nie mam za dobrych efektów. Czy możecie mi trochę doradzić jak sprawić by płyn miał ładny soczysty kolor pomarańczowy? Gdy ustawię takowy na fog całość przybiera kolor czerwonego wina.

 

4. Ostatnia rzecz to sugestie renderu czy też oświetlenia.

 

Render1

scaled.php?server=826&filename=88074099.jpg&res=landing

 

Render2

scaled.php?server=209&filename=butelkamoczu.jpg&res=landing

Ten wydaje się trochę lepszy, ale mimo to wygląda jak mocz a nie jak ładny soczysty napój orzeźwiający

 

 

Jak do tej pory ustawienie sceny wygląda tak.

http://desmond.imageshack.us/Himg818/scaled.php?server=818&filename=32550437.jpg&res=landing

Różowe płaszczyzny to Plane z Vray Light.

 

 

 

Jeśli uda mi się doprowadzić ten projekt do końca w jakości jakiej oczekuję, napiszę tutorial / samouczek na przyszłość dla innych z uwzględnieniem tego co się tutaj dowiem. Pozdrawiam

Edytowane przez Biolo_idiota
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wygląda ładnie, chętnie dowiem się jak zrobić takie materiały. I oświetlenie studia

 

Jednakowoż bardziej chce uzyskać materiał napoju pomarańczowego. W każdym razie jesli to nie problem podziel się tą wiedzą

Napisano

Witam,

proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy POST. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).

Napisano

krople na butelce zrobiłem scatterem, ważny jest tutaj parametr scaling w zakładce Transforms scattera, ja mam X,Y,Z na 35%, muszą krople się przecież rozmiarami różnić.

 

ma twoja butelka grubość nadaną? jesli nie to modyfikator shell się kłania. sok nie może być idealnie w tym samym miejscu co krawędź butelki, musi to być geometria, pewnie zrobiona z edycji butelki, ale lekko "wciśnięta" modyfikatorem push.

 

http://www.scribd.com/doc/2067669/Vray-Water-Glass chodzi mi o podpunkt nr 8 z tego tutka.

 

materiał piwa u mnie:

 

piwomat.JPG

 

 

 

do gęstego soku musisz się pobawić translucency, typ bym strzelał soft, a ustawienia konkretne translucency zależą od twojego oświetlenia.

Napisano

Hm.. ogólnie ten tutorial trochę mi pomógł, no a Ty używając słowa Translucency którego nie rozumiałem zdecydowanie pomogłeś.

scaled.php?server=594&filename=ryndyr.jpg&res=landing

 

Nie zwracaj uwagi na tło dodałem je na szybko, bo i tak całość będzie pływać w animacji.

 

Jeszcze tylko potrzebuję lepszego sposobu na rozmieszczenie kropelek, redukcja czasu renderu i GO! Swietnie ;3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności