Solo Napisano 19 Kwiecień 2012 Share Napisano 19 Kwiecień 2012 Witam, Próbuje właśnie wymodelować prosty fotel. Jednak natrafiam na problem. Kiedy dodaje MeshSmootha w viewporcie wszystko wygląda tak jak powinno, jednak kiedy renderuje fotel się dziwnie "oddziela" od siebie. Tutaj siatka modelu Nie mam pojęcia czemu się coś takiego dzieje, mogę liczyć na jakąś pomoc? :D Pozdrawiam, Solo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 19 Kwiecień 2012 Share Napisano 19 Kwiecień 2012 Czołem! Z tego co widzę, po prostu są to smooth grupy. Poukładaj je tak jak chcesz w editable poly, albo jeżeli chcesz żeby wszystko było gładziutkie - odznacz "smoothing groups" w surface parameters w opcjach meshsmootha. Tylko wtedy będziesz musiał trochę zmienić siatkę, tzn jakieś chamfery i te sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 19 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2012 Właśnie próbowałem też odznaczać, w edit poly zmieniłem, żeby wszystko było jako jedna grupa i niestety i tak się wali :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihpolak Napisano 19 Kwiecień 2012 Share Napisano 19 Kwiecień 2012 spróbuj zrobić collapse od extrude w dół, wtedy jak nie działa to ja nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 19 Kwiecień 2012 Share Napisano 19 Kwiecień 2012 Usuń meshsmooth, skonwertuj wszystko do Editable Poly i spróbuj wtedy z Meshsmooth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 19 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2012 Nadal to samo. Idiotyczny problem. Probowałem collapse i konwertowania do poly. Ponowną zmianę smoothing groups i nic, dalej te podziały są :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 19 Kwiecień 2012 Share Napisano 19 Kwiecień 2012 A czy to nie jest jakieś odbicie szejdera? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 19 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2012 (edytowane) Hmmm :D Nie pomyślałem o tym :D Faktycznie materiał to powodował... Dzięki za pomoc :D Edit: A najlepsze jest to, że zrobiłem jeszcze raz taki sam materiał i teraz już normalnie działa. Max jest dziwny :P Edytowane 19 Kwiecień 2012 przez Solo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihpolak Napisano 19 Kwiecień 2012 Share Napisano 19 Kwiecień 2012 dobra dość tych żartów , włącz smooth result w mesh smooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 19 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2012 Poważnie, coś się popieprzyło z materiałem... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi