Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Próbuje właśnie wymodelować prosty fotel. Jednak natrafiam na problem.

Kiedy dodaje MeshSmootha w viewporcie wszystko wygląda tak jak powinno, jednak kiedy renderuje fotel się dziwnie "oddziela" od siebie.

 

toHIY.jpg

 

Tutaj siatka modelu

 

1PeEB.jpg

 

 

Nie mam pojęcia czemu się coś takiego dzieje, mogę liczyć na jakąś pomoc? :D

 

Pozdrawiam,

Solo

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 948
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czołem! Z tego co widzę, po prostu są to smooth grupy. Poukładaj je tak jak chcesz w editable poly, albo jeżeli chcesz żeby wszystko było gładziutkie - odznacz "smoothing groups" w surface parameters w opcjach meshsmootha. Tylko wtedy będziesz musiał trochę zmienić siatkę, tzn jakieś chamfery i te sprawy.

Napisano
  • Autor

Właśnie próbowałem też odznaczać, w edit poly zmieniłem, żeby wszystko było jako jedna grupa i niestety i tak się wali :/

Napisano
  • Autor

Nadal to samo. Idiotyczny problem. Probowałem collapse i konwertowania do poly. Ponowną zmianę smoothing groups i nic, dalej te podziały są :(

Napisano
  • Autor

Hmmm :D Nie pomyślałem o tym :D Faktycznie materiał to powodował... Dzięki za pomoc :D

 

Edit: A najlepsze jest to, że zrobiłem jeszcze raz taki sam materiał i teraz już normalnie działa. Max jest dziwny :P

Edytowane przez Solo

Napisano
  • Autor

Poważnie, coś się popieprzyło z materiałem... :P

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności