yamayka Napisano 29 Kwiecień 2012 Share Napisano 29 Kwiecień 2012 Witam, Bardzo proszę o pomoc, potrzebuję niedługo rendery, a niespodziewanie wystąpił problem z czasem renderowania. Uploaded with ImageShack.us Scena ustawiona dokładnie wg tego: http://vray.info/tutorials/vraydaylight/ Komputer mocny, więc wykluczam tą komplikację Dodam że na identycznych ustawieniach inne sceny renderują się bardzo szybko, a próbowałam na znacznie bardziej rozbudowanych modelach... Nie mam już pomysłu o co chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piko84 Napisano 30 Kwiecień 2012 Share Napisano 30 Kwiecień 2012 A ten czas po chwili (4-5minut) nie spada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yamayka Napisano 30 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2012 niestety nie, zostawiłam to na noc i prawie nic nie ruszyło, pozostało 36h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porti Napisano 30 Kwiecień 2012 Share Napisano 30 Kwiecień 2012 uwaga strzelam. Może masz gdzieś przekombinowany mod. vray displacement ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yamayka Napisano 30 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2012 no właśnie nie używałam tu vray displacement ani vray fur, trawa jest z modelu- zaczęłam ją ustawiać przez vray fur ale zrezygnowałam bo właśnie wtedy render zaczynał iść strasznie długo... jestem jeszcze troche laikiem więc z góry sorki jak coś nie jasno tłumaczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yamayka Napisano 30 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2012 dla porównania taki render zrobił mi sie w 10-15 minut, a użyłam tu identycznych ustawień i tej samej trawy... Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piko84 Napisano 30 Kwiecień 2012 Share Napisano 30 Kwiecień 2012 Schowaj na chwilę trawę i zobacz czy pomoże, jeśli tak to masz winowajcę, jeśli nie to będziemy myśleć nad problemem dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yamayka Napisano 30 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2012 no i po schowaniu trawy jest to samo...nic nie przyspieszyło, (odczekałam 5 minut a czas renderu tylko rośnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yamayka Napisano 30 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2012 zrobiłam też inną próbę- przerzuciłam model do gotowej sceny, w której inny render szedł szybko ( w scenie ustawiony daylight system i kamera) i nic to nie zmieniło w kwestii predkosci, to chyba oznacza że to coś nie tak z tym modelem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihpolak Napisano 30 Kwiecień 2012 Share Napisano 30 Kwiecień 2012 wszystko co mogło być jakąś informacją udało ci się zakryć, ale możliwe że ustawienia masz na Dynamic Geometry z niskim Dynamic Memory Limit, który musisz zwiększyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yamayka Napisano 30 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2012 dynamic memory ustawiałam na 1000MB i dG na Dynamic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadowsexpe Napisano 30 Kwiecień 2012 Share Napisano 30 Kwiecień 2012 przejrzyj materiały w scenie ostatnio dostałem od klienta scenke i miało sie robic w nieskonczonośc okazało sie ze sie zawieruszył materiał global. Sprawdź takze materiały czy aby napewno którys nie ma displa wsadzonego. Umiesc ustawienia rendera ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihpolak Napisano 30 Kwiecień 2012 Share Napisano 30 Kwiecień 2012 jak chcesz sprawdzić czy w scenie faktycznie nie ma jakiegoś Dispa albo Fura zawieruszonego, to przełącz na Static Geometry, włącz render, i jak znowu render będzie ci mulił i wyświetli ci jakąś wiadomość "unloading geometry albo loading "w nieskończoność to znaczy że masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadowsexpe Napisano 30 Kwiecień 2012 Share Napisano 30 Kwiecień 2012 Nie koniecznie to wyłapiesz w ten spoób jesli vray uzna ze obiekty nie musza ciagnac wiekszej ilosci pamieci to nie da ci zadnego komunikatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihpolak Napisano 30 Kwiecień 2012 Share Napisano 30 Kwiecień 2012 Jeżeli nie da takiego komunikatu to znaczy że render ruszył dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihpolak Napisano 30 Kwiecień 2012 Share Napisano 30 Kwiecień 2012 tak mi się wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yamayka Napisano 30 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2012 ojej jak dalam na static geometry to poszło szybiutko i bez problemow :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yamayka Napisano 30 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2012 problem rozwiązany, dziękuję wszystkim za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się