Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Bardzo proszę o pomoc, potrzebuję niedługo rendery, a niespodziewanie wystąpił problem z czasem renderowania.

69488885.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Scena ustawiona dokładnie wg tego: http://vray.info/tutorials/vraydaylight/

Komputer mocny, więc wykluczam tą komplikację

Dodam że na identycznych ustawieniach inne sceny renderują się bardzo szybko, a próbowałam na znacznie bardziej rozbudowanych modelach...

Nie mam już pomysłu o co chodzi...

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

niestety nie, zostawiłam to na noc i prawie nic nie ruszyło, pozostało 36h

Napisano

uwaga strzelam. Może masz gdzieś przekombinowany mod. vray displacement ?

Napisano
  • Autor

no właśnie nie używałam tu vray displacement ani vray fur, trawa jest z modelu- zaczęłam ją ustawiać przez vray fur ale zrezygnowałam bo właśnie wtedy render zaczynał iść strasznie długo... jestem jeszcze troche laikiem więc z góry sorki jak coś nie jasno tłumaczę

Napisano
  • Autor

dla porównania taki render zrobił mi sie w 10-15 minut, a użyłam tu identycznych ustawień i tej samej trawy...

22740192.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

Schowaj na chwilę trawę i zobacz czy pomoże, jeśli tak to masz winowajcę, jeśli nie to będziemy myśleć nad problemem dalej.

Napisano
  • Autor

no i po schowaniu trawy jest to samo...nic nie przyspieszyło, (odczekałam 5 minut a czas renderu tylko rośnie)

Napisano
  • Autor

zrobiłam też inną próbę- przerzuciłam model do gotowej sceny, w której inny render szedł szybko ( w scenie ustawiony daylight system i kamera) i nic to nie zmieniło w kwestii predkosci, to chyba oznacza że to coś nie tak z tym modelem?

Napisano

wszystko co mogło być jakąś informacją udało ci się zakryć, ale możliwe że ustawienia masz na Dynamic Geometry z niskim Dynamic Memory Limit, który musisz zwiększyć.

Napisano

przejrzyj materiały w scenie ostatnio dostałem od klienta scenke i miało sie robic w nieskonczonośc okazało sie ze sie zawieruszył materiał global. Sprawdź takze materiały czy aby napewno którys nie ma displa wsadzonego. Umiesc ustawienia rendera ;)

Napisano

jak chcesz sprawdzić czy w scenie faktycznie nie ma jakiegoś Dispa albo Fura zawieruszonego, to przełącz na Static Geometry, włącz render, i jak znowu render będzie ci mulił i wyświetli ci jakąś wiadomość "unloading geometry albo loading "w nieskończoność to znaczy że masz.

Napisano

Nie koniecznie to wyłapiesz w ten spoób jesli vray uzna ze obiekty nie musza ciagnac wiekszej ilosci pamieci to nie da ci zadnego komunikatu

Napisano
  • Autor

ojej jak dalam na static geometry to poszło szybiutko i bez problemow :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności