Trall Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 Witam. Mam problem z łączeniem vertexów w moich modelach. Zdjęcia są w załącznikach. Chce łączyć ze sobą vertexy ale ani target veld, ani collapse ani bridge nie działa prawidłowo. Te dwa ostrza stanowią jeden obiekt(zrobiłem jedną cześć, skopiowałem, połączyłem je funkcją attache i chciałem połączyć to w jedno ostrze). Jak połączyć vertexy z wewnętrznych krawędzi? Te opcje działają gdy między vertexami nie ma wolnej przestrzeni(są na tym samym ostrzu). Mam takie problemy także z innymi modelami.
gutekfiutek Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 Reset xform w toolsach ewentualnie spróbuj. Może pomoże.
Wray Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 (zrobiłem jedną cześć, skopiowałem, połączyłem je funkcją attache i chciałem połączyć to w jedno ostrze) Sprawdź modyfikator Symmetry. :)
Trall Napisano 9 Maj 2012 Autor Napisano 9 Maj 2012 1. Normale są w porządku. Pod tym kątem to tylko tak wygląda. 2. Xform nie zadziałał. 3. W tym przypadku Symetria pomogła ale mam inne modele które powstawały z jednego boxa i też są tam pewne vertexy które trzeba połączyć. Na zdjęciu specjalnie przeciągnąłem vertexy aby było lepiej widać. Zrobiłem przypadkiem kilka takich miejsc extrudując poligony. Gołym okiem tego nie widać ale jak nałożę turbosmooth to są olbrzymie problemy. [ATTACH=CONFIG]86055[/ATTACH]
R0NIN Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 Z tego co widzę na ostatnim załączniki, nie masz krawędzi między tymi verteksami, zaznacz je i pobaw się opcją connect albo cut. Żeby połączyć 2 verteksy ze sobą musisz mieć między nimi krawędź. (zaznaczyłem o co mi chodzi) [ATTACH=CONFIG]86059[/ATTACH]
Rekomendowane odpowiedzi