Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam nie wiem czy w dobrym miejscu pisze ale chciałem zapytać jaka powinna być kolejność żeby to wszystko sprawnie szlo Modelowanie>texturowanie>oświetlenie>rendering >>>??? Bo robię teraz wizke mieszkania a jestem początkujący i nie wiem czy najpierw stawiać światło na scenie czy teksturować z góry dzięki za podpowiedz Pozdrawiam

• Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sprawa indywidualna :) ja lubię sobie wymodelować ustawić światło (mmmm te białe ściany jeszcze z delikatnym toon'em :) )i potem tex i potem światło korekta... sprawa chyba doświadczenia.

powodzenia.

Napisano

Ja bym podzielił raczej na preprodukcję, produkcję i postprodukcję. Elementy które wymieniłeś to produkcja. Wszystko co przedtem czyli zbieranie materiałów, tekstur, rysunków to preprodukcja. Dodanie kolorków, blurów i innych elementów to postprodukcja. Proste jak konstrukcja cepa.

Napisano

Ja to bym najpierw wyrenderowal zeby sie nie meczyc w modelowanie jak ma slabo wygladac na koncu...

Napisano

Nezumi niby śmieszne, choć czasami mam wrażenie że modelowanie jest zupełnie pomijane i z tego twojego żartu wychodzi drugie mroczne dno.

Potem materiały byle było, przecież to nie o materiały w wizkach chodzi tylko renderowanie.

A potem są pytania "jak to oświetlić żeby dobrze wyszło", albo "pomożcie uzyskać realizm".

Napisano

Mnie to bardzo rozbawiło.