Shan3d Napisano 9 Maj 2012 Share Napisano 9 Maj 2012 Witam nie wiem czy w dobrym miejscu pisze ale chciałem zapytać jaka powinna być kolejność żeby to wszystko sprawnie szlo Modelowanie>texturowanie>oświetlenie>rendering >>>??? Bo robię teraz wizke mieszkania a jestem początkujący i nie wiem czy najpierw stawiać światło na scenie czy teksturować z góry dzięki za podpowiedz Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasjogabonito Napisano 10 Maj 2012 Share Napisano 10 Maj 2012 Dział na pewno zły;) Za to kolejność dobra;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biszkopte Napisano 11 Maj 2012 Share Napisano 11 Maj 2012 sprawa indywidualna :) ja lubię sobie wymodelować ustawić światło (mmmm te białe ściany jeszcze z delikatnym toon'em :) )i potem tex i potem światło korekta... sprawa chyba doświadczenia. powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 11 Maj 2012 Share Napisano 11 Maj 2012 Ja bym podzielił raczej na preprodukcję, produkcję i postprodukcję. Elementy które wymieniłeś to produkcja. Wszystko co przedtem czyli zbieranie materiałów, tekstur, rysunków to preprodukcja. Dodanie kolorków, blurów i innych elementów to postprodukcja. Proste jak konstrukcja cepa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 11 Maj 2012 Share Napisano 11 Maj 2012 Ja to bym najpierw wyrenderowal zeby sie nie meczyc w modelowanie jak ma slabo wygladac na koncu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Winkiel Napisano 14 Maj 2012 Share Napisano 14 Maj 2012 Nezumi dziękuje! toś mi humor poprawił. Buhahaha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piko84 Napisano 14 Maj 2012 Share Napisano 14 Maj 2012 Nezumi niby śmieszne, choć czasami mam wrażenie że modelowanie jest zupełnie pomijane i z tego twojego żartu wychodzi drugie mroczne dno. Potem materiały byle było, przecież to nie o materiały w wizkach chodzi tylko renderowanie. A potem są pytania "jak to oświetlić żeby dobrze wyszło", albo "pomożcie uzyskać realizm". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Winkiel Napisano 14 Maj 2012 Share Napisano 14 Maj 2012 (edytowane) Mnie to bardzo rozbawiło. Expertem nie jestem, ale zgadzam się z tym, że solidną podstawą jest dobry model, co oczywiście wiąże się z gotowym pomysłem na przestrzeń wnętrza. Ale dalsza część to już raczej rzecz indywidualna. Ja najczęściej po wymodelowaniu teksturuje i oświetlam niemal jednocześnie. W międzyczasie puszczam kilka szybkich renerów dla podejrzenia efektu. Takie trochę projektowanie wnętrza za pomocą Maxa. Jak jestem z wnętrza zadowolony to pozostaje tylko kosmetyka, pomysł na kilka dobrych kadrów i finalne rendery. Wisienką na torcie jest postprodukcja, choć często spotykam się z opiniami, że to aż 30% finalnego efektu. Edytowane 14 Maj 2012 przez Winkiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się