Napisano 9 Maj 201212 l Witam. Postanowiłem zamieścić model Latimerii nad którym ostatnio pracowałem. Komentarze mile widziane. -------------------- Zbrush + Photoshop www.digitalpaint.pl http://www.behance.net/digitalpaint Edytowane 9 Maj 201212 l przez Albert
Napisano 10 Maj 201212 l Ładne choć bardzo proste. Moim zdaniem ta prezentacja bardzo klaustrofobicznie zakomponowana. Mógłbyś to trochę urozmaicić w shopie.
Napisano 10 Maj 201212 l Jak dla mnie to w wodzie masz więcej światła rozproszonego, tutaj masz strasznie silny direct light. Dwa że przydałby się jakiś rimlight, czy może shader który nie wyglądałby jak zwyczajny blinn, ale bardziej jak oren-nayar (jak skórka brzoskwini). Jakoś nie widać że to w wodzie jest. Ze światłem jest taki problem że jest abstrakcyjne - nie wygląda ani na oświetlenie z powierzchni wody ani na reflektor/flash.
Napisano 10 Maj 201212 l sam nie wiem, niby ok, ale jakos plastikowo. odczytanie ostatniej liniki textu graniczy niemal z cudem
Napisano 14 Maj 201212 l Autor Dzięki za komentarze. Całość model i render wykonany został w Zbrushu. Pierwotnie miała być to tylko prezentacja modelu, jednak gdy dołożyłem tło i litery w shopie pomyślałem aby pokazać to jako scenę. Tło to zwyły gradient potraktowany noisem. Dziękuję za info dotyczące oświetlenia. Postaram się to skorygować. Jeżeli chodzi o "klaustrofobię" to poczytuję to na plus ponieważ Latimerie żyją na dużych głębokościach i prowadzą nocny tryb życia. Liternictwo jest tylko dodatkiem komponującym scenę. Specjalnie potraktowałem litery gradientem aby uzyskać wrażenie głębi, która zapada się w ciemność. Wydaje mi się że ginące litery potęgują ten efekt. W wolnej chwili postaram się poprawić pracę aby nie wyglądała na plastik. Skoryguję materiał albo przerzucę do scenę do maxa. I tutaj pojawia się małe pytanie do moderatorów. W przypadku korekty pracy należy przenieść wątek do sekcji (WIP)?