Skocz do zawartości

Scena 3D: Latimeria


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jak dla mnie to w wodzie masz więcej światła rozproszonego, tutaj masz strasznie silny direct light.

Dwa że przydałby się jakiś rimlight, czy może shader który nie wyglądałby jak zwyczajny blinn, ale bardziej jak oren-nayar (jak skórka brzoskwini).

Jakoś nie widać że to w wodzie jest.

Ze światłem jest taki problem że jest abstrakcyjne - nie wygląda ani na oświetlenie z powierzchni wody ani na reflektor/flash.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze.

 

Całość model i render wykonany został w Zbrushu.

Pierwotnie miała być to tylko prezentacja modelu, jednak gdy dołożyłem tło i litery w shopie pomyślałem aby pokazać to jako scenę.

Tło to zwyły gradient potraktowany noisem.

 

Dziękuję za info dotyczące oświetlenia. Postaram się to skorygować.

 

Jeżeli chodzi o "klaustrofobię" to poczytuję to na plus ponieważ Latimerie żyją na dużych głębokościach

i prowadzą nocny tryb życia.

 

Liternictwo jest tylko dodatkiem komponującym scenę. Specjalnie potraktowałem litery gradientem aby uzyskać wrażenie głębi, która zapada się w ciemność.

Wydaje mi się że ginące litery potęgują ten efekt.

 

W wolnej chwili postaram się poprawić pracę aby nie wyglądała na plastik.

Skoryguję materiał albo przerzucę do scenę do maxa.

 

I tutaj pojawia się małe pytanie do moderatorów.

W przypadku korekty pracy należy przenieść wątek do sekcji (WIP)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności