Skocz do zawartości

Szkolny shooter - gra na silniku hl'a


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów ;)

Jako że mam nieco więcej czasu wolnego postanowiłem wykorzystać go na stworzenie gry na silniku hl1.

w gruncie rzeczy będzie to jedynie modyfikacja cs'a 1.6

cała modyfikacja będzie polegała na

-zmodyfikowaniu całego menu głównego, opisów postaci, Hud'a itd. oczywiście wszystko po polsku

-zmianie teamów ct/tt na nauczyciele i uczniowie

-nowe modele broni zmiana na bardziej "szkolne" oraz modele postaci, ewenutalnie animacje

-nowe dźwięki w grze - razem z komendami

-nowe mapki

 

wszelkie nowości będę publikował tutaj na forum, wszystkie uwagi i rady są bardzo mile widziane;)

pozdrawiam;)

Edytowane przez amper939
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Każda pomoc się przyda ;)

projekt ma na celu zwiększenie skilla w Game art'cie oraz pozniejszy fun podczas gry ;) poza tym całość jest praktycznie rekreacyjnie ;D

tak bardziej szczegółowo to ma być to przeniesienie rozgrywki csa na realia szkoły, mapami bądą modele szkół wzorowane na szkołach z najbliższego otoczenia.

postaciami będą, tzn mają być standardowe typy uczniów (np. metal, dres, nerd plus jakaś panienka) i nauczycieli(tez co się wymyśli) ;)

 

FiK_ jeżeli znasz jakieś materiały które mogą się przydać, tutoriale, artykuły, filmiki możesz je tutaj zamieszczać, będę bardzo mile widziane :)

do reszty forumowiczów prośba również obowiązuje ;)

dzięki wszystkim z góry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz zamiar bazować na amxxie? Tam obowiązuje język pawn (jeżeli ogarniasz cpp to nie powinieneś mieć większych problemów, poza tym polska ma dobre zaplecze tutoriali).

 

Mapa ma być modelem? Generalnie jak chcesz opierać mape w grze na modelach, to nie wybrałeś najelpiej.. Do csa musisz robić oszczędne LP i przede wszystkim nie za dużo. Co prawda można dobrze pociąć mapę i zablokować silnikowi renderowanie przez ściany, ale i tak jesteś mocno ograniczony.

 

Ogólnie to jak widziałem upadek polskich mapperów to miałem chęć odrodzenia tego trochę i zrobienia najpotężniejszego tutka do VHE ever, ale problemy zdrowotne sprawiły, że mnie chęci opuściły. Tak czy siak o podstawach zdążyłem napisać na boardzie cspl i hlmaps.noskill.pl. Ogólnie oba fora mogę Ci polecić, jeżeli tematu w ogóle nie liznąłeś.

 

Jeżeli zaczynasz od zera (a wnioskuąc po tonie wypowiedzi, to tak jest), to długa przed Tobą droga, bo ogólnie ludzie od silnika odeszli na rzecz source, podobnie tutki powoli giną w odchłani. Jeżeli będziesz coś chciał konkretniejszego, to nie spamuj na forum a pisz przez pmkę/maila.

 

GL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności