Jump to content

amper939

Members
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About amper939

  • Rank
    Member
  1. @Revv dzieki za odzew dzisiaj czegos poszukam, jak tylko znajde to wrzuce ;) tymczasem cos na bardzo szybko:
  2. Witam serdecznie wlasnie zaczynam moja przygode z digital paintingiem wiec wszelkie uwagi, rady czy krytyka bardzo mile widziane ;) na poczatek wczorajsza praca: ^29.05.2013 pozdrawiam!
  3. Czołem! Na facebooku pojawiła się ciekawa wiadomość od twórców portalu graficznego z tutorialami, który ma ruszyć w sierpniu. Mianowicie, oferują darmowy retusz zdjęć, a jedyne o co proszą to pozwolenie na użycie zdjęć jako materiałów do tutoriali, choć jak piszą nie jest to wymogiem. Mimo to myślę, że fajna sprawa, może warto spróbować i tak się nic nie traci, a nóż wyjdzie coś fajnego ;) niżej link do strony na Facebooku ;) https://www.facebook.com/pages/Graph-Fight/340418509376089
  4. czekaj, wstanę tylko z fotela... Twoje prace skutecznie mnie w niego wbiły ;P miazga zupełna, świetne oświetlenie, materiały cud miód, ogólnie uczta dla oka ;) gratulacje !
  5. no pozamiatane, ale nie można oddać walkowerem, także do modelowania ! ;)
  6. no już o niebo lepiej, bardziej to dopasowane, ale jak mówił Zernat żeby to się wbijało w pod skórę a nie tak miękko przechodziło. w miejscu styku metalu z tkanka żeby było takie zgrubienie czy coś w tym stylu, coś jak u zwierząt, które mają rogi, no będzie to mniej więcej wyglądało jak bo wbiciu tej rurki z metalowego korpusu. co do metalu który ma podłużna i ostrą powierzchnie to tak jak na środkowym obrazku u góry http://www.charakteryzacja.com/img/group_1177980144_888650436_szramy.jpg bo wbiciu albo przecięciu tkanki oprócz krwi też to puchnie, więc też będzie takie jakby zgrubienie przy krawędziach. to tak z moich obserwacji ;D
  7. tutaj masz tutorial http://www.videocopilot.net/tutorials/growing_3d_vines/ myślę że po obejrzeniu dasz radę uzyskać taki efekt ;) pozdrawiam
  8. Każda pomoc się przyda ;) projekt ma na celu zwiększenie skilla w Game art'cie oraz pozniejszy fun podczas gry ;) poza tym całość jest praktycznie rekreacyjnie ;D tak bardziej szczegółowo to ma być to przeniesienie rozgrywki csa na realia szkoły, mapami bądą modele szkół wzorowane na szkołach z najbliższego otoczenia. postaciami będą, tzn mają być standardowe typy uczniów (np. metal, dres, nerd plus jakaś panienka) i nauczycieli(tez co się wymyśli) ;) FiK_ jeżeli znasz jakieś materiały które mogą się przydać, tutoriale, artykuły, filmiki możesz je tutaj zamieszczać, będę bardzo mile widziane :) do reszty forumowiczów prośba również obowiązuje ;) dzięki wszystkim z góry ;)
  9. Głos na phlox_subulata Rękojeść wymiotła na pełnej linii ;)
  10. ładny model, troche tylko bola te ostrze krawedzie metalowego korpusu, gdyby się np wbijały w skórę wygladałoby świetnie - przynajmniej w mojej wyobrazni wyglada ;) i to na mi czole sie dziwnie kojarzy... ;P model samego goscia jest naprawdę ładny, żyły zaraz pod skórą wyszły rewelacyjnie ;) ta część na dole z metalu też, tylko jak mowilem tylko te krawedzie gryza troche ;) pozdrawiam ;)
  11. dobry tutek ;) bardzo dobre omówienie, właśnie do mnie dotarło jak mało funkcji Maxa znam :P czekam na więcej ;) pozdrawiam ;)
  12. Witam wszystkich forumowiczów ;) Jako że mam nieco więcej czasu wolnego postanowiłem wykorzystać go na stworzenie gry na silniku hl1. w gruncie rzeczy będzie to jedynie modyfikacja cs'a 1.6 cała modyfikacja będzie polegała na -zmodyfikowaniu całego menu głównego, opisów postaci, Hud'a itd. oczywiście wszystko po polsku -zmianie teamów ct/tt na nauczyciele i uczniowie -nowe modele broni zmiana na bardziej "szkolne" oraz modele postaci, ewenutalnie animacje -nowe dźwięki w grze - razem z komendami -nowe mapki wszelkie nowości będę publikował tutaj na forum, wszystkie uwagi i rady są bardzo mile widziane;) pozdrawiam;)
  13. tylne lewe koło jest krzywo, tak się trochę rzuca w oczy ;) całkiem ciekawie, czekam na dalszą rozbudowę modelu i renderki oczywiście, pozdrawiam ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy