Pony Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 Witam. Borykam się z problemem jak poprowadzić dym po ścieżce, czy to w afterburnie czy poprzez system particli. Nie mogę znaleźć pomocy w google więc zwracam się do Was. Mam nadzieję że ktoś posiada doświadczenie w tym temacie, był bym bardzo wdzięczny za odp. Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 Przymocowac emiter particli do sciezki przy pomocy path constrain ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 Cześć. Nie ten dział! Dawno się cząsteczkami nie bawiłem, ale pokombinuj w ten sposób - puść sobie jakiś obiekt pomocniczy po ścieżce, może być nawet box zwykły. Potem po prostu stwórz system cząsteczek PF Source i przypisz test z tego co pamiętam "Find Target" i tam masz do wyboru, żeby cząsteczki podążały albo za stworzoną automatycznie ikonką, albo żeby wyłapać stworzony przez siebie obiekt. Zaznacz to drugie, teraz kliknij stworzony wcześniej obiekt, który porusza się po ścieżce i gotowe! Możesz też pobawić się "speed by surface". Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts