Pony Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 Witam. Borykam się z problemem jak poprowadzić dym po ścieżce, czy to w afterburnie czy poprzez system particli. Nie mogę znaleźć pomocy w google więc zwracam się do Was. Mam nadzieję że ktoś posiada doświadczenie w tym temacie, był bym bardzo wdzięczny za odp. Pozdrawiam!
Pawelkos Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 Przymocowac emiter particli do sciezki przy pomocy path constrain ?
Miłosz3ds Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 Cześć. Nie ten dział! Dawno się cząsteczkami nie bawiłem, ale pokombinuj w ten sposób - puść sobie jakiś obiekt pomocniczy po ścieżce, może być nawet box zwykły. Potem po prostu stwórz system cząsteczek PF Source i przypisz test z tego co pamiętam "Find Target" i tam masz do wyboru, żeby cząsteczki podążały albo za stworzoną automatycznie ikonką, albo żeby wyłapać stworzony przez siebie obiekt. Zaznacz to drugie, teraz kliknij stworzony wcześniej obiekt, który porusza się po ścieżce i gotowe! Możesz też pobawić się "speed by surface". Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi