Gość ant-3d Napisano 12 Czerwiec 2012 Napisano 12 Czerwiec 2012 Hej Wymodelowalem w robocie pojazd warCar (render w zalaczniku). Zrobilem juz uvke do tego ale byl to straszny pain ktory nie powiem ile trwal :) Pytanie jest jakie macie sposoby na takie modele aby zrobic unwrapa wydajnie i dobrze rozlozonego? Chodzi o maxa. Z tego co sie zorientowalem to rzeczy typu textools czy unwraptool to tak naprawde nakladki na unwrapa maxowego. Wiem o uvlayout ale to tak naprawde zalatwia mi pelt mapping w maxie. Potrzebuje cos do wydajnego rozkladania uvki mechanicznych obiektow. Jakie jest wasze doswiadczenie na tym polu? Jak przez takie rzeczy sie przedzieracie?
flamaster69 Napisano 27 Czerwiec 2012 Napisano 27 Czerwiec 2012 właśnie pierwszy raz to robię. Mapuję samochód terenowy. Najpierw wybrałem wszystko co należy do głównej bryły pojazdu i po kolei i cierpliwie układam krawędź za krawędzią, stitch selected i tak do zaj..ania. Chodź po praktyce w modelowaniu doszedłem do wniosku że najlepsze efekty daje właśnie to mozolne dłubanie.
gutekfiutek Napisano 28 Czerwiec 2012 Napisano 28 Czerwiec 2012 Jeśli chcesz żeby ci jakiś skrypt pomógł zunrapować takie coś to się raczej przeliczysz:) W tego typu obiektach masz kupę małych, stosunkowo prostych do zunwrapowania elementów - cała sztuka w tym żeby na teksturze rozłożyć to w logiczny sposób, żebyś nie musiał szukać poszczególnych elementów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się