Guest ant-3d Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 Hej Wymodelowalem w robocie pojazd warCar (render w zalaczniku). Zrobilem juz uvke do tego ale byl to straszny pain ktory nie powiem ile trwal :) Pytanie jest jakie macie sposoby na takie modele aby zrobic unwrapa wydajnie i dobrze rozlozonego? Chodzi o maxa. Z tego co sie zorientowalem to rzeczy typu textools czy unwraptool to tak naprawde nakladki na unwrapa maxowego. Wiem o uvlayout ale to tak naprawde zalatwia mi pelt mapping w maxie. Potrzebuje cos do wydajnego rozkladania uvki mechanicznych obiektow. Jakie jest wasze doswiadczenie na tym polu? Jak przez takie rzeczy sie przedzieracie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
flamaster69 Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 właśnie pierwszy raz to robię. Mapuję samochód terenowy. Najpierw wybrałem wszystko co należy do głównej bryły pojazdu i po kolei i cierpliwie układam krawędź za krawędzią, stitch selected i tak do zaj..ania. Chodź po praktyce w modelowaniu doszedłem do wniosku że najlepsze efekty daje właśnie to mozolne dłubanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gutekfiutek Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 Jeśli chcesz żeby ci jakiś skrypt pomógł zunrapować takie coś to się raczej przeliczysz:) W tego typu obiektach masz kupę małych, stosunkowo prostych do zunwrapowania elementów - cała sztuka w tym żeby na teksturze rozłożyć to w logiczny sposób, żebyś nie musiał szukać poszczególnych elementów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now