Napisano 12 Czerwiec 201212 l Hej Wymodelowalem w robocie pojazd warCar (render w zalaczniku). Zrobilem juz uvke do tego ale byl to straszny pain ktory nie powiem ile trwal :) Pytanie jest jakie macie sposoby na takie modele aby zrobic unwrapa wydajnie i dobrze rozlozonego? Chodzi o maxa. Z tego co sie zorientowalem to rzeczy typu textools czy unwraptool to tak naprawde nakladki na unwrapa maxowego. Wiem o uvlayout ale to tak naprawde zalatwia mi pelt mapping w maxie. Potrzebuje cos do wydajnego rozkladania uvki mechanicznych obiektow. Jakie jest wasze doswiadczenie na tym polu? Jak przez takie rzeczy sie przedzieracie?
Napisano 27 Czerwiec 201212 l właśnie pierwszy raz to robię. Mapuję samochód terenowy. Najpierw wybrałem wszystko co należy do głównej bryły pojazdu i po kolei i cierpliwie układam krawędź za krawędzią, stitch selected i tak do zaj..ania. Chodź po praktyce w modelowaniu doszedłem do wniosku że najlepsze efekty daje właśnie to mozolne dłubanie.
Napisano 28 Czerwiec 201212 l Jeśli chcesz żeby ci jakiś skrypt pomógł zunrapować takie coś to się raczej przeliczysz:) W tego typu obiektach masz kupę małych, stosunkowo prostych do zunwrapowania elementów - cała sztuka w tym żeby na teksturze rozłożyć to w logiczny sposób, żebyś nie musiał szukać poszczególnych elementów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto