Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich,

Wrzucam dłubany od jakiegos czasu modelik Steyr Aug'a w wersji PDW, która, uprzedzając dociekliwych - nie istnieje - jest wzorowana na egzemplarzu ASG Który jest przyciętą wersją AUG A3 SF.

Informacje na screenikach, na samym dole link do podglądu w wyższej rozdziałce + przeglądarki 3d (uwaga, mapki pomniejszone do 1k).

mhcXy.jpg

i0ipl.jpg

kAxOy.jpg

Hl9Cy.jpg

 

Mapki:

xqAW0.jpg

Preview 3d, można zobaczyć wires: http://p3d.in/2wN7a/spin

Duzy nieposzatkowany obrazek: http://i.imgur.com/WfNCD.jpg

 

p.s.

tak, wiem, szkła w optyce

Edytowane przez Piro
thumbnail and everything!
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajna buźka :), ogólnie na plus, chociaż textura tłumiku mi nie podchodzi, reszta git. Sam mam ochotę od jakiegoś czasu wymodelować sobie karabin Steyr Aug, głównie dlatego że na ASG też z nim biegam :)

Napisano

model całkiem fajny, ale ja tam się nie znam i z tego co widzę zrobiłeś żebrowanie magazynka na geometrii, ja bym to dał na normala a zaoszczędzone trisy dołożył na lunetkę bo trochę kanciasta

 

ps. wrzuć teksturki normalnie na forum, bo ta stronka nie działa na wszystkich kartach graficznych (teraz jestem w pracy i nie mogę jej wyświetlić bo jest komunikat że karta nie obsługuje czegoś tam)

Napisano

Dodaj polycountu na klapce od lunetki, albo przepal na płasko żeby zaoszczędzić (ten extrude na emotkę). Metalowe elementy na +, plastik do poprawy ;)

Napisano

Hej, dzięki za komenty ;-)

tłumik (jak i rączka oraz przyrządy celownicze) w ostatniej chwili stął się 'polimerowy', bo zbyt dużo metalu było na przedzie, i wyglądało niefajnie.

Magazynek intencjonalnie zrobiłem an geometrii, normalka nie dawała mi takich fajnych wypukłości niestety, możliwe że to moja wina przy przepalaniu (staram się przepalać maxem nie xnormalem)

Lupka prawda, trochę pojechałem i zbyt kanciastą zrobiłem, next na bank będzie krąglejsza.

Samego modelu już nie będę dotykał, zabrałem się za następny w wolnych chwilach, tego zachowam wraz z komentarzami, co by nie popełniac tych samych błędów.

 

@PIraT - plastik był eksperymentem, chciałem uzyskać coś takiego: http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2011/210/8/f/magpul_pdr_with_troy_sights_by_lachtan-d3apj7u.jpg

jednak okazało się, że 2k to za mało (bądź nie umiem) aby taką ilośc detalu wtrynić na model zmapowany z obu stron, przez co nie wyszła mi ABS'owa powłoka. To zrobiłem bardziej chropowaty polimer, bo całe-gładkie wyglądało mało ciekawie.

Cieszę się że metal ok wyszedł :D

Napisano

Podoba mi się. Ładne tekstury i pomysł z PDW fajny. Mam tylko dwie małe uwagi: Zamek w oknie wyrzutowym jest za blisko powierzchni, jest zagłębiony w stosunku do komory zamkowej na jakieś 5-6 mm, musi mieć przecież miejsce żeby pracować a plastik musi mieć odpowiednią grubość żeby wytrzymać naprężenia jakie się w tym miejscu konstrukcji pojawiają. I kołek (ten kwadratowy przycisk pod oknem wyrzutowym) musisz przesunąć do przodu (w kierunku wylotu lufy i odrobinę niżej chyba) bo tak jak u Ciebie uniemożliwił by podpięcie magazynka. Reszta może być:)

Tu zrobiłem krótki film z prezentacją i strzelaniem z prawdziwego A3 w wersji samopowtarzalnej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności