Piro Napisano 27 Czerwiec 2012 Napisano 27 Czerwiec 2012 (edytowane) Witam wszystkich, Wrzucam dłubany od jakiegos czasu modelik Steyr Aug'a w wersji PDW, która, uprzedzając dociekliwych - nie istnieje - jest wzorowana na egzemplarzu ASG Który jest przyciętą wersją AUG A3 SF. Informacje na screenikach, na samym dole link do podglądu w wyższej rozdziałce + przeglądarki 3d (uwaga, mapki pomniejszone do 1k). Mapki: Preview 3d, można zobaczyć wires: http://p3d.in/2wN7a/spin Duzy nieposzatkowany obrazek: http://i.imgur.com/WfNCD.jpg p.s. tak, wiem, szkła w optyce Edytowane 28 Czerwiec 2012 przez Piro thumbnail and everything!
Arthus Napisano 27 Czerwiec 2012 Napisano 27 Czerwiec 2012 Fajna buźka :), ogólnie na plus, chociaż textura tłumiku mi nie podchodzi, reszta git. Sam mam ochotę od jakiegoś czasu wymodelować sobie karabin Steyr Aug, głównie dlatego że na ASG też z nim biegam :)
StK Uriziel Napisano 28 Czerwiec 2012 Napisano 28 Czerwiec 2012 model całkiem fajny, ale ja tam się nie znam i z tego co widzę zrobiłeś żebrowanie magazynka na geometrii, ja bym to dał na normala a zaoszczędzone trisy dołożył na lunetkę bo trochę kanciasta ps. wrzuć teksturki normalnie na forum, bo ta stronka nie działa na wszystkich kartach graficznych (teraz jestem w pracy i nie mogę jej wyświetlić bo jest komunikat że karta nie obsługuje czegoś tam)
PIraT Napisano 28 Czerwiec 2012 Napisano 28 Czerwiec 2012 Dodaj polycountu na klapce od lunetki, albo przepal na płasko żeby zaoszczędzić (ten extrude na emotkę). Metalowe elementy na +, plastik do poprawy ;)
Piro Napisano 28 Czerwiec 2012 Autor Napisano 28 Czerwiec 2012 Hej, dzięki za komenty ;-) tłumik (jak i rączka oraz przyrządy celownicze) w ostatniej chwili stął się 'polimerowy', bo zbyt dużo metalu było na przedzie, i wyglądało niefajnie. Magazynek intencjonalnie zrobiłem an geometrii, normalka nie dawała mi takich fajnych wypukłości niestety, możliwe że to moja wina przy przepalaniu (staram się przepalać maxem nie xnormalem) Lupka prawda, trochę pojechałem i zbyt kanciastą zrobiłem, next na bank będzie krąglejsza. Samego modelu już nie będę dotykał, zabrałem się za następny w wolnych chwilach, tego zachowam wraz z komentarzami, co by nie popełniac tych samych błędów. @PIraT - plastik był eksperymentem, chciałem uzyskać coś takiego: http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2011/210/8/f/magpul_pdr_with_troy_sights_by_lachtan-d3apj7u.jpg jednak okazało się, że 2k to za mało (bądź nie umiem) aby taką ilośc detalu wtrynić na model zmapowany z obu stron, przez co nie wyszła mi ABS'owa powłoka. To zrobiłem bardziej chropowaty polimer, bo całe-gładkie wyglądało mało ciekawie. Cieszę się że metal ok wyszedł :D
ledyr Napisano 29 Czerwiec 2012 Napisano 29 Czerwiec 2012 fajnie wyglada ale zmarnowałeś co najmniej 1/3 miejsca na teksturze tym ze nie ma tam mirrorow
Kubajaniak Napisano 29 Czerwiec 2012 Napisano 29 Czerwiec 2012 Mi się bardzo podoba. Zwłaszcza tekstura metalowych elementów. No i zajebisty pomysł z tą buźką :)
pauloos Napisano 1 Lipiec 2012 Napisano 1 Lipiec 2012 Podoba mi się. Ładne tekstury i pomysł z PDW fajny. Mam tylko dwie małe uwagi: Zamek w oknie wyrzutowym jest za blisko powierzchni, jest zagłębiony w stosunku do komory zamkowej na jakieś 5-6 mm, musi mieć przecież miejsce żeby pracować a plastik musi mieć odpowiednią grubość żeby wytrzymać naprężenia jakie się w tym miejscu konstrukcji pojawiają. I kołek (ten kwadratowy przycisk pod oknem wyrzutowym) musisz przesunąć do przodu (w kierunku wylotu lufy i odrobinę niżej chyba) bo tak jak u Ciebie uniemożliwił by podpięcie magazynka. Reszta może być:) Tu zrobiłem krótki film z prezentacją i strzelaniem z prawdziwego A3 w wersji samopowtarzalnej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się