Napisano 25 Czerwiec 200321 l Jest bardzo fajna, szczegolnie szczeka, jedynie co bym zmienil to podkreslil te gluty, czy co tam mu wystaje czerwonego z lba, bo teraz to sie czuje blenda jakiegos. niech one wylaza z wnetrza, albo beda resztkami miesni, czy skory i niech to bedzie widac. Poza tym mozesz ewentualnie dokoptowac wiecej szczegolow i wyrazniejsza faktore na gorze czaszki. No i jestem ciekawy jak reszte wysmazysz:)
Napisano 2 Lipiec 200321 l Autor Hi, Hehe... Znowu się biorę za misia pysia. Tym razem mam wielką nadzieję że na chęciach się nie skończy. Poza tym od dłuższego czasu coś tam zaczynam a nie kończę, lub też ciągnie się w nieskończoność... Paranoja. Tak on wygląda w oknie opengla czyli nawet bez wygładzanych tekstur :). Heh... Pamiętałem że mopowanie zrobiłem na odwal-się ale to jest już wstyd że na obiekcie low-poly są takie rażące błędy... :/ Heh, dzisiaj przewalę mapowanie i jutro twardo siadam do tekstur. A i uwagi do nich na pewno nie przejdą bez echa.
Napisano 4 Lipiec 200321 l wydaje mi sie ze troszke brakuje jakiegos ostrego miejsca w texturach chocby na glowie, no hcyba ze chciales uzyskac efekt gościa takiego przetrawionego na zewnątrz :) ;)
Napisano 20 Styczeń 200421 l no no - w stosunku do pierwszej wersji - multum zmian... martwi mnie tylko jak bedzie on trzymal weapon :) zwlaszcza przy przelaczeniu na lewa reke :) pozdrawiam
Napisano 20 Styczeń 200421 l Gotham mam nadzieję, że nie porzuciłeś tego projektu?? Zapowiada się wyśmienicie.
Napisano 22 Styczeń 200421 l Autor Hehe co prawda ten pan wygląda na typka dla którego wskrzeszenia to nic nowego ale szczerze mnie zaskoczyliście ;). Hmmm, cóż co mi pozostaje, trzeba go skończyć. Tylko naprawdę muszę wyrzucić mapowanie i zrobić to porządnie ;) w sumie to we wrześniu nic innego nie robiłem w maxie więc teraz myślę że dam radę ładniutko pogodzić niewątpliwe ograniczenie \"jednego skrawka\"... Boowa ten pan z definicji będzie trzymać broń \"mentalnie\".
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto