Napisano 30 Czerwiec 201212 l Witam, jestem w trakcie tworzenia modelu "telefon retro"... tak patrze na to i wydaje mi się iż coś nie gra tu. Sami zobaczcie, licze na jakieś sugestie, rady.
Napisano 1 Lipiec 201212 l Autor refka na której się opieram. lukasz1330 - Czytaj troche dokładniej ponieważ wyraźnie jest napisane iż "jestem w trakcie tworzenia modelu"
Napisano 2 Lipiec 201212 l No napewno Ci proporcje nie grają. U Ciebie ta rączka jest prawie na całą szerokośc tej podstawy, a na refce widać, że sie konczy gdzies w połowie jej promienia. Poza tym model odbiega detalami od refki. Chamfer u góry tej podstawy czarnej za ostry, na refce widocznie łagodniej. Ogólnie załatwiłeś wszystko prymitywnymi bryłami, a model jest nieco bardziej złożony niż sfery i cylindry. Przyjrzyj się bardziej i modeluj dokładnie. Zwłaszcza gdy nie modelujesz czegoś złożonego tylko prosty telefon - zwróć uwage na detale, na krawedzie, na połączenie poszczególnych elementów, bo u Ciebie narazie wszystko sie przenika, nie jest spójną całością. Niektóre elementy pasowałoy extrudować, chamferować, a nie nakładać kolejne cylindry czy sfery. Więcej obserwacji modelu. pozdrawiam
Napisano 2 Lipiec 201212 l W sumie to taka sobie refke wybrales bo to jest nowy model tylko stylizowany na stary.
Napisano 2 Lipiec 201212 l Autor Karkosik - Dzięki za rozpisanie się, nie mam za sobą wielu modeli (ciężko czasowo) wiec pytanie w jaki sposób połączyć te kule z rączką, lub w jaki sposób mialbym je wyeextrudować? Zresztą dotyczy to również innych elementów. Z góry dzięki za pomoc.
Napisano 2 Lipiec 201212 l Teraz jestem zbyt załadowany pracą żeby CI pokazać jak to zrobić. Ale jestem pewny ze jak pooglądasz tutki dot. modelingu to dasz rade. W necie, na jutubie, 3dtotal czy w koncu na naszym max3d jest mnóstwo tutków.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto