Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a cóż te rączki takie maluśkie, nóżki chuderlawe - proporcje postaci do poprawy.

Do do renderingu (jakiego renderingu?) - no coż wiekszosc widokow z viewportow wyglada lepiej niz to, co Ty wyrenderowałeś Mentalem! Textury sie rozjezdzaja, sa kompletnie przeskalowane.

Pozdsumowując - postac jakas juz jest ale tlo takie, jakie jest lepiej stad usunąc.

Glowa do gory! Pomysl i przyłóż sie do pracy! nie rob nic na odwal sie bo efekt jest mierny.

 

Pozdro

Napisano

To wszystko to chyba w złym dziale jest :P Ja bym dał do WIP bo raczej duzo do zrobienia jest :P Na pierwszym obrazku to lepiej wyglada. Jak zwykle- cialo pakera(oczywiscie przepakowane tj kwadraty zamiast miesni- np rece :P )...za duzo tych glupawych wypustek ma na rekach powinna byc jedna wieksza a nie jakies blaaaaaaaargh. A no i skrzydelka by mu sie przydaly wieksze(akurat skrzydelka sa niezle jak na gargulca:P tylko pare pionowych takich tam kosci czy cos by sie przydalo), a no i nozki to w ogole przegiecie, znieksztalconeee ze szok dlugie chude nieproporcjonalne w ogole to gargulec powinien byc wedlug mnie taki przypakowany i nie za dlugi bo w koncu to niby rzezzba wiec troche masywnosci powinien nabrac :P Na tym drugim obrazku widac ze zle jest polaczona czesc miedzy szyja a torsem, a nizej wyglada na to ze ma dziure- przynajmniej u mnie. Najlepiej to skoncz w koncu cos na poziomie i pokaz bo te spidy nic ci nie daja ciagle ta sama maniera robienia glupawych wypustek, kwadratowych miesni etc. Jedynie co to glowa jest niezla ale ten nos (tu go moze dobrze nie widac ale na tych screenach co masz na serwie to klapa :P) musialem to napisac na forum bo na gg to pojdzie zaraz do archiwum i nic nie zostanie z tego :P

Napisano

no niech ci bedzie karol , a w sumie czemu ty zaprzestałes tworzenia w 3d? bo nawet nie chcialo ci sie przyłożyć do tego ani samemu coś wykombinować wiec o manierach nic mi tu nie gadaj :D

Napisano

patrzem patrzem ale nie widze gdzie tu jest ten mental ray :| ? chyba musisz renderka zmienic bo z tym sobie radu nie dajesz na poczatek to chyba nawet scaneline wystarczy. Co jest moim zdaniem do zrobienia w tej scenie:

1. model miejscami ma bugi i moglby byc troche ciekawszy szcegolnie w okolicach pasa i nog bo narazie to koles obcisle spodenki ubral ;)

2. tlo fatalne popatrz sobie np na fotki gotyckich katedr scisle zwiazanych z Gargoyle'ami jak wiele tam sie dzieje..kawal sciany to troche za malo

3. oswietlenie i teksturki do poprawy...swiatlo jest takie ze ni to noc ni dzien ni wschod slonca ni zachod cos trzeba z tym zrobic...tekstura muru strasznie jest rozciagnieta

To tyle ode mnie nie lam sie tylko ciezko pracuj a bedzie dobrze :)

Napisano

hehe te spodenki to chyba jego skora :D

A c do mentala to masz racje. Coś nie idzie mi ustawianie go wiec sie chyba przezruce na scanline :D a siwatlo swiatlo no nei wiem. chyba poprosze o zmiane z finished na wip i popracuje nad nim albo zatrudnie kogos od osiwetlenia i renderingu :D

Napisano

Nię będe się już czepiał modelingu, ale mógłbyś przynajmniej nad otoczeniem popracować, bo te boxy nie za ładnie wyglądają.Wpisz sobie na Google.com/images hasło Gargoil, albo Katedra i urzyj tych fotek jako referek. "Beauty is in Details" . Na drugim renderze Gargulec wygląda jak naklejony...brak cieni. Powodzenia

Napisano

pomijajac to co napisano wyzej to ja bym zmienil pozycje.... ten gargoil siedzi jak robotnik na rusztowaniu.... imho lepiej by bylo gdyby byl taki przycupniety, przygarbiony...no i zdecydowanie za szeroki...

Napisano

Postać nawet nawet ale textury i oświetleie to można w 10 minut poprawić o 100%. A tak na boku nie widać tu i GI i przydał by się bump na w texturze muru.

Napisano

Wiec tak , fajnie to ci wyszlo , superr, wyglada.

Ale :

 

-Zle otoczenie

-za male skrzydla

-nie foremna postac

-nienajleprze swiatlo

 

 

To chwilowo to co dobrze by bylo jak bys sam zauwarzyl :D powodzenia




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności