Brolias Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 Czas roboty: 6h modelingu 3h skin i bonesy Renderer:Mental ray Robione w 3ds max 6
MareG Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 a cóż te rączki takie maluśkie, nóżki chuderlawe - proporcje postaci do poprawy. Do do renderingu (jakiego renderingu?) - no coż wiekszosc widokow z viewportow wyglada lepiej niz to, co Ty wyrenderowałeś Mentalem! Textury sie rozjezdzaja, sa kompletnie przeskalowane. Pozdsumowując - postac jakas juz jest ale tlo takie, jakie jest lepiej stad usunąc. Glowa do gory! Pomysl i przyłóż sie do pracy! nie rob nic na odwal sie bo efekt jest mierny. Pozdro
flesz_gordon Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 racja, MareG madrze prawi -pobaw sie swiatlem, moze pomieszaj barwy
IceFury Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 To wszystko to chyba w złym dziale jest :P Ja bym dał do WIP bo raczej duzo do zrobienia jest :P Na pierwszym obrazku to lepiej wyglada. Jak zwykle- cialo pakera(oczywiscie przepakowane tj kwadraty zamiast miesni- np rece :P )...za duzo tych glupawych wypustek ma na rekach powinna byc jedna wieksza a nie jakies blaaaaaaaargh. A no i skrzydelka by mu sie przydaly wieksze(akurat skrzydelka sa niezle jak na gargulca:P tylko pare pionowych takich tam kosci czy cos by sie przydalo), a no i nozki to w ogole przegiecie, znieksztalconeee ze szok dlugie chude nieproporcjonalne w ogole to gargulec powinien byc wedlug mnie taki przypakowany i nie za dlugi bo w koncu to niby rzezzba wiec troche masywnosci powinien nabrac :P Na tym drugim obrazku widac ze zle jest polaczona czesc miedzy szyja a torsem, a nizej wyglada na to ze ma dziure- przynajmniej u mnie. Najlepiej to skoncz w koncu cos na poziomie i pokaz bo te spidy nic ci nie daja ciagle ta sama maniera robienia glupawych wypustek, kwadratowych miesni etc. Jedynie co to glowa jest niezla ale ten nos (tu go moze dobrze nie widac ale na tych screenach co masz na serwie to klapa :P) musialem to napisac na forum bo na gg to pojdzie zaraz do archiwum i nic nie zostanie z tego :P
Brolias Napisano 2 Sierpień 2004 Autor Napisano 2 Sierpień 2004 no niech ci bedzie karol , a w sumie czemu ty zaprzestałes tworzenia w 3d? bo nawet nie chcialo ci sie przyłożyć do tego ani samemu coś wykombinować wiec o manierach nic mi tu nie gadaj :D
Archangel Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 patrzem patrzem ale nie widze gdzie tu jest ten mental ray :| ? chyba musisz renderka zmienic bo z tym sobie radu nie dajesz na poczatek to chyba nawet scaneline wystarczy. Co jest moim zdaniem do zrobienia w tej scenie: 1. model miejscami ma bugi i moglby byc troche ciekawszy szcegolnie w okolicach pasa i nog bo narazie to koles obcisle spodenki ubral ;) 2. tlo fatalne popatrz sobie np na fotki gotyckich katedr scisle zwiazanych z Gargoyle'ami jak wiele tam sie dzieje..kawal sciany to troche za malo 3. oswietlenie i teksturki do poprawy...swiatlo jest takie ze ni to noc ni dzien ni wschod slonca ni zachod cos trzeba z tym zrobic...tekstura muru strasznie jest rozciagnieta To tyle ode mnie nie lam sie tylko ciezko pracuj a bedzie dobrze :)
Brolias Napisano 2 Sierpień 2004 Autor Napisano 2 Sierpień 2004 hehe te spodenki to chyba jego skora :D A c do mentala to masz racje. Coś nie idzie mi ustawianie go wiec sie chyba przezruce na scanline :D a siwatlo swiatlo no nei wiem. chyba poprosze o zmiane z finished na wip i popracuje nad nim albo zatrudnie kogos od osiwetlenia i renderingu :D
Archangel Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 nie ma mientkiej gry ! :) Sam to zrobisz przeciez kiedys trzeba sie nauczyc to czemu nie teraz ? No to fru do WIP'a i do pracy
Dor Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 Nię będe się już czepiał modelingu, ale mógłbyś przynajmniej nad otoczeniem popracować, bo te boxy nie za ładnie wyglądają.Wpisz sobie na Google.com/images hasło Gargoil, albo Katedra i urzyj tych fotek jako referek. "Beauty is in Details" . Na drugim renderze Gargulec wygląda jak naklejony...brak cieni. Powodzenia
sir_Bols Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 pomijajac to co napisano wyzej to ja bym zmienil pozycje.... ten gargoil siedzi jak robotnik na rusztowaniu.... imho lepiej by bylo gdyby byl taki przycupniety, przygarbiony...no i zdecydowanie za szeroki...
darkelf Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 ajajaj, anatomia :/... pudelkowe to troche nie wspominajac o scenie ;). Ogolnie mizernie, moja rada to cwiczyc, chocby na referkach.
Brolias Napisano 4 Sierpień 2004 Autor Napisano 4 Sierpień 2004 ok . Jak tu zajrzy jakis modek tego dzialu to niech przerzuci ten temat do Wip'ów
Seo000 Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 Postać nawet nawet ale textury i oświetleie to można w 10 minut poprawić o 100%. A tak na boku nie widać tu i GI i przydał by się bump na w texturze muru.
SiD Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 Wiec tak , fajnie to ci wyszlo , superr, wyglada. Ale : -Zle otoczenie -za male skrzydla -nie foremna postac -nienajleprze swiatlo To chwilowo to co dobrze by bylo jak bys sam zauwarzyl :D powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi