Napisano 27 Lipiec 201212 l Witam,co zrobić z tym słońcem żeby było bardziej realistyczna scena?Oprócz tego że teksturę na sofę trzeba nałożyć,i na obrus.Ogólnie jak uzyskać bardziej realistyczny render.I coś z tymi cieniami należało by wymyślić. http://imageshack.us/photo/my-images/543/12782506.jpg/
Napisano 27 Lipiec 201212 l Jeżeli szukasz pomocy to chociaż postaraj się ułatwić innym przeczytać o co Ci chodzi, pisząc na czarno potencjalnie irytujesz osoby poświęcające swój wolny czas. Po znakach interpunkcyjnych stawia się spacje, prawidłowa składnia tez pomaga zrozumieć całość Twojej wypowiedzi. Musisz opisać ustawienia swojej sceny bo nie każdy ma czas zastanawiać się jakie są i czy używasz kamery vraya. Jeżeli ograniczysz ilość pytań jakie osoby chcące Ci pomóc mogą zadać szybciej uzyskasz satysfakcjonująca odpowiedz.
Napisano 27 Lipiec 201212 l Według mnie oświetlenie wygląda dość realistycznie jeśli ma to być pochmurny/burzowy dzień (a na to wskazuje niebo za oknem). Wydaje mi się że cienie padają mniej więcej prosto w kamerę, więc chyba słońce powinno być widoczne za oknem, a nie widać go tam. Wydaje mi się też, że coś jest nie tak ze stosunkiem intensywności światła słońca do intensywności światła nieba. Jeśli jest to wieczór lub poranek, to może należałoby nadać światłu słonecznemu cieplejszą barwę. Może poszukaj w internecie zdjęć interiorów przy założonej przez Ciebie porze dnia i pokombinuj co należy poprawić. Skąd w pokoju te różowe "refleksy"?
Napisano 27 Lipiec 201212 l Autor http://imageshack.us/photo/my-images/26/94812497.jpg/ indirect illumination http://imageshack.us/photo/my-images/811/76028731.jpg/ ustawienia światła http://imageshack.us/photo/my-images/832/45199852.jpg/ druga część ustawień świateł http://imageshack.us/photo/my-images/35/21538187.jpg/ light cache http://imageshack.us/photo/my-images/11/rendersetupvrayadv2003.jpg/ dmc sampler http://imageshack.us/photo/my-images/707/rendersetupvrayadv200.jpg/ Kamera to VRay Physical Camera iso jest na 300 f-numbers na 1 (jak się w nazwie pomyliłem to sorry) - - - Updated - - - A co do tych refleksów to gdzie one są,chodzi o te na tym małym zdjęciu?
Napisano 27 Lipiec 201212 l f-number zmieniłbym na coś większego niż 1, w sumie nawet nie wiem jaki efekt daje ustawienie na 1 ale na pewno nie jest to zgodne z "prawdziwym światem" Co do ustawień GI: -wyłączyłbym obydwa GI caustics (bo po co?) -nie wiem czy dobrym pomysłem jest podkręcanie multiplierów GI na takie dziwne wartości, chyba lepiej zrobić to w postprodukcji -to samo z postprocessing>saturation - zostawiłbym 1, zmiana tego parametru czasami przynosi dziwne rezultaty -detail enhancement możesz raczej wyłączyć jeśli nie jest to ostateczny render, będzie dużo szybciej Te ustawienia światła, które pokazałeś - co to za światło? Sky portal? Proponuję bias i cutoff ustawić na 0. Light cache: subdivs zdecydowanie za mało. Ustaw chociaż z 400 do testów, a jeśli chcesz lepszej jakości to bliżej 1000. Wyłącz też "store direct light" i "use camera path" i "adaptive tracing", chyba że koniecznie potrzebujesz. Global subdivs w DMC - dlaczego akurat 0,9? Z czegoś to wynika? W GI Environment jeśli ustawisz "skylight override" to nie musisz już tej samej mapy wrzucać do "refl/refr override". Color mapping też trochę chaotycznie ustawiony, chyba że ma to uzasadnienie. Jeśli nie jest to ostateczny render to proponuję zostawić wszęzie 1.0, jedynie gammę ustawić taką jaka ma być docelowo. To są PROPONOWANE przeze mnie zmiany, stosuj według własnego uznania. Z różowymi refleksami chodziło mi o te różowe miejsca na renderze podanym przez Ciebie na górze (szafka pomiędzy oknami, drzwi po lewej, stolik).
Napisano 27 Lipiec 201212 l Autor Te różowe miejsca to od tekstury,jak się w gimpie bierze opcję normalizuj kolor to staje się różowa,a normalnie jest biała,bo to chyba wyciąga ten kolor jaki jest dominujący,ten obraz jak większość składa się z RGB,czyli jak jest najwięcej czerwonego to jest on wyciągany,nie wiem czy mniej więcej wiesz o co chodzi,nie umiem tłumaczyć,ale łatwo się tego można pozbyć.A tak po za tym to te panele podłogowe jak wyglądają?Dodam że robiłem je od podstaw w Photoshopie.
Napisano 27 Lipiec 201212 l Autor I jeśli chodzi o postprocessing>saturation to 1 to chyba zbyt mało,bo na początky było na 5,ale zagrybe były te jakby cienie pomiędzy szparami modeli,chcę to podkreślić.
Napisano 27 Lipiec 201212 l Ło jezu, a po co w gimpie cokolwiek ruszać? Panele w miarę ok, tylko straaasznie długie. Nie powinno być poprzecznych odstępów?
Napisano 27 Lipiec 201212 l Kamera to VRay Physical Camera iso jest na 300 f-numbers na 1 (jak się w nazwie pomyliłem to sorry) Robiłeś kiedykolwiek zdjęcia normalnym aparatem?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto