Napisano 30 Lipiec 201212 l Tak jak w tytule chodzi o to żeby była to sfera z wyciętą z niej spiralą tak by było widać, że jest pusta w środku. Dobrze jakby dało się kontrolować liczbę zwojów. Dla lepszego zobrazowania załączam obrazek: [ATTACH=CONFIG]87033[/ATTACH]
Napisano 30 Lipiec 201212 l nie jest to dokladnie to co na obrazku ktory zalaczyles ale nada sie jako punkt wyjscia (ilosc zwoji kontrolujesz Bend'em) 1. sciagnij plik 2. sprawdz co robi kazdy z modyfikatorow i kombinuj 3. jesli pomoglem daj repa :) Sfera.zip
Napisano 30 Lipiec 201212 l Nie wiem jak z maxem jest ale ogólnie to chyba najprościej zrobić sphere w NURBs, potem spiral curve/spline i projected on mesh ;)
Napisano 30 Lipiec 201212 l Autor Wielkie dzięki, jak najbardziej się nada. :) Daję repa. Jednak mimo, że nie znalazłem wiele na ten temat w internecie, czy mimo wszystko można prosić o instrukcję jak zrobić taką sferę samemu, tak na przyszłość?
Napisano 30 Lipiec 201212 l Ewentualnie robisz helix spline, z tego editable poly potem na nim spherify modifier.
Napisano 30 Lipiec 201212 l Ewentualnie robisz helix spline, z tego editable poly potem na nim spherify modifier. Właśnie tak próbowałem ale się spłaszcza u góry i dołu :D (chyba, że masz na to jakiś pomysł)
Napisano 30 Lipiec 201212 l Możesz to dołączyć do fragmentów (dolnego i górnego innej sfery o tym samym promieniu. Trudno powiedzieć, nie wiem jaki dokładnie kształt chcesz mieć.
Napisano 30 Lipiec 201212 l Wielkie dzięki, jak najbardziej się nada. :) Daję repa. Jednak mimo, że nie znalazłem wiele na ten temat w internecie, czy mimo wszystko można prosić o instrukcję jak zrobić taką sferę samemu, tak na przyszłość? w pliku ktory wczesniej zalaczylem jest Plane + 4 albo 5 modyfikatorow ktorymi mozesz wlaczac/wylaczac i zobaczyc jak ta "zakrecona" sfera z plane'a powstaje
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto