Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tak jak w tytule chodzi o to żeby była to sfera z wyciętą z niej spiralą tak by było widać, że jest pusta w środku. Dobrze jakby dało się kontrolować liczbę zwojów.

 

Dla lepszego zobrazowania załączam obrazek:

[ATTACH=CONFIG]87033[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie jest to dokladnie to co na obrazku ktory zalaczyles ale nada sie jako punkt wyjscia (ilosc zwoji kontrolujesz Bend'em)

 

1. sciagnij plik

2. sprawdz co robi kazdy z modyfikatorow i kombinuj

3. jesli pomoglem daj repa :)

 

Sfera.zip

Napisano

Nie wiem jak z maxem jest ale ogólnie to chyba najprościej zrobić sphere w NURBs, potem spiral curve/spline i projected on mesh ;)

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki, jak najbardziej się nada. :) Daję repa. Jednak mimo, że nie znalazłem wiele na ten temat w internecie, czy mimo wszystko można prosić o instrukcję jak zrobić taką sferę samemu, tak na przyszłość?

Napisano
Ewentualnie robisz helix spline, z tego editable poly potem na nim spherify modifier.

 

Właśnie tak próbowałem ale się spłaszcza u góry i dołu :D (chyba, że masz na to jakiś pomysł)

Napisano

Możesz to dołączyć do fragmentów (dolnego i górnego innej sfery o tym samym promieniu.

Trudno powiedzieć, nie wiem jaki dokładnie kształt chcesz mieć.

Napisano
Wielkie dzięki, jak najbardziej się nada. :) Daję repa. Jednak mimo, że nie znalazłem wiele na ten temat w internecie, czy mimo wszystko można prosić o instrukcję jak zrobić taką sferę samemu, tak na przyszłość?

 

w pliku ktory wczesniej zalaczylem jest Plane + 4 albo 5 modyfikatorow ktorymi mozesz wlaczac/wylaczac i zobaczyc jak ta "zakrecona" sfera z plane'a powstaje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności