carrido Napisano 30 Lipiec 2012 Napisano 30 Lipiec 2012 Witam, Mam pytanie.Na załączonym obrazku widać uvysy wybiegające daleko po za układ jednak UDK czyta to bez problemów. Ktoś może powiedzieć ,że nie wypale tak mapy light ale to przeciez zrobie odzielnymi uvysami. A więc moje pytanie brzmi dlaczego takie coś jest nie dopuszczalne skoro silnik i tak go czyta???[ATTACH=CONFIG]87035[/ATTACH] Czy może to konsola nie będzie czytać takiego czegoś???
Chico Napisano 30 Lipiec 2012 Napisano 30 Lipiec 2012 Kto powiedzial, ze to nie dopuszczalne? Wrecz standard to. Jak chcesz ao/lm palic to robisz drugi kanal i po sprawie.
carrido Napisano 30 Lipiec 2012 Autor Napisano 30 Lipiec 2012 TO było by super tylko nie jestem pewnien czy mój przyszły pracodawca nie zrobiłby kwaśnej miny na takie coś :-) czy ktoś pracuje tutaj jako enviroment artist i może wie jak to zrobic by wyglądało schludnie.
Miłosz3ds Napisano 30 Lipiec 2012 Napisano 30 Lipiec 2012 Czołem. Ta jedna mapka jest że tak powiem tylko podglądowa. Dalej tekstura jest jakby zapętlana w nieskończoność że tak powiem. Spokojnie tak możesz działać.
Monio Napisano 30 Lipiec 2012 Napisano 30 Lipiec 2012 Chłopaki dobrze mówią. To jedna z podstaw tilowanych tekstur. Jak najbardziej dopuszczalne i w envirkach często stosowane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się