Napisano 7 Sierpień 201212 l Witam, chce stworzyć taką poduszkę. Wykorzystać chcę modyfikator cloth, żeby realistycznie wyszły zmarszczki, jednak mam problem z tym guzikiem na środku. Tworzę bryłę podobną do tej która chce uzyskać i na to daje cloth, ale przy symulacji tkanina, "nie wchodzi" w tą dziurę gdzie ma być guzik. Na pewno wystarczy coś zaznaczyć i będzie dobrze, tylko właśnie co? Ma ktoś pomysł
Napisano 7 Sierpień 201212 l Dociśnij animowanym guzikiem.Albo live drag spróbuj bezczelnie wciągnąć w dziure;)
Napisano 7 Sierpień 201212 l Autor "Dociśnij animowanym guzikiem" Napisz coś więcej o tym jeśli możesz. Life drag niby działa, ale brzydko deformuje tkaninę.
Napisano 7 Sierpień 201212 l Robisz prosty guzik, ustawiasz nad dziurą.Przechodzisz do którejś tam klatki, przesuwasz guzik w dół do dziury, dajesz set key.Masz zanimowany guzik.Potem ustawiasz go jako dodatkowy collision object i puszczasz symulacje.Guzik będzie opadał w dół w czasie symulacji i wciśnie tkanine w dziure.
Napisano 7 Sierpień 201212 l myśle że dużo prościej i lepiej wyszłaby ta poduszka zwyczajnym polymodellingiem, byłaby lżejsza i ładniejsza siatka na pewno
Napisano 8 Sierpień 201212 l najlepiej w Marvelous Designer :) Nie ma chyba nic lepszego do symulacji tkanin. Ale jeśli chodzi o czas, to lepiej w polymodelingu. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=70485 a to tutorial kolegi, który ma o tym większe pojęcie:) Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto