Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, chce stworzyć taką poduszkę.

full_1556_azmn.jpg

 

Wykorzystać chcę modyfikator cloth, żeby realistycznie wyszły zmarszczki, jednak mam problem z tym guzikiem na środku.

Tworzę bryłę podobną do tej która chce uzyskać i na to daje cloth, ale przy symulacji tkanina, "nie wchodzi" w tą dziurę gdzie ma być guzik. Na pewno wystarczy coś zaznaczyć i będzie dobrze, tylko właśnie co? Ma ktoś pomysł

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dociśnij animowanym guzikiem.Albo live drag spróbuj bezczelnie wciągnąć w dziure;)

Napisano
  • Autor

"Dociśnij animowanym guzikiem"

Napisz coś więcej o tym jeśli możesz. Life drag niby działa, ale brzydko deformuje tkaninę.

Napisano

Robisz prosty guzik, ustawiasz nad dziurą.Przechodzisz do którejś tam klatki, przesuwasz guzik w dół do dziury, dajesz set key.Masz zanimowany guzik.Potem ustawiasz go jako dodatkowy collision object i puszczasz symulacje.Guzik będzie opadał w dół w czasie symulacji i wciśnie tkanine w dziure.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.