makej Napisano 16 Sierpień 2012 Napisano 16 Sierpień 2012 Chyba kiedyś widziałem podobny temat ale nie mogę znaleźć a więc jak co to sorki za spam. Mam pytanie połączyłem głowę z resztą ciała głowę miałem swoją a ciałko pożyczyłem z netu Problem w tym że moja główka ma swoją teksturę a ciało swoją i to innego koloru, czy jest jakiś sposób aby ciało miało podobny kolor co głowa a raczej szyja tej głowy, próbowałem przez UVW ale coś mi to nie gra Jak to połączyć te dwie różne tekstury. Co najgorsze to jest to model kobiety w stroju kąpielowym i widać że ciało jest inne niż głowa , czekam na podpowiedzi albo jakiś tutek Dzięki pozdrawiam
tetunio Napisano 17 Sierpień 2012 Napisano 17 Sierpień 2012 wstaw zrzuty ekranu i opisz bardziej precyzyjnie
stormwind Napisano 17 Sierpień 2012 Napisano 17 Sierpień 2012 Musisz jedna z tekstur dopasować kolorystycznie w jakimś programie graficznym (gimp, photoshop).
makej Napisano 17 Sierpień 2012 Autor Napisano 17 Sierpień 2012 http://i1264.photobucket.com/albums/jj491/makej1/g.jpg to jest inny model nie kobiety ale identyczna sytuacja kombinowałem różnie i lipa zawsze widać że ta głowa jest dołączona jak to zrobić aby reszta ciała czy też skóry była podobna do skóry głowy
legomir Napisano 17 Sierpień 2012 Napisano 17 Sierpień 2012 No to jest bardziej sprawa photoschopa żeby zrobić korekcje kolorów i zblurować edge na teksturze
mafida Napisano 17 Sierpień 2012 Napisano 17 Sierpień 2012 Taa, a szew na szyi, jak już dopasujesz w PS kolorki, to można nawet w maxie wygodnie zamalować tym tam viewport canvas.
makej Napisano 18 Sierpień 2012 Autor Napisano 18 Sierpień 2012 No niby jet ten canvas tylko ja nie robiłem takich sztuczek po prostu ciągle się uczymy Nie rozumie jednej sprawy , canvas potrzebuje teksture to tak ja w PS warstwa przeźroczysta czy nie. I jest problem bo się nie da klonować z innej warstwy czyli z innej tekstury a jak na szyję wrzucę tą samą teksture co na głowie to ta na głowie też się zmienia. Muszę nad tym popracować, bo mało pracuję z teksturami i dla tego mam problem. Jak by ktoś miał jakiegoś tutka właśnie do tej sytuacji / 1 OBIEKT i DWIE TEKSTURY / czyli łączenie tekstur czy tworzenie nowych. Ważne też jest to że nie chcę zmieniać tekstury na twarzy.
mafida Napisano 18 Sierpień 2012 Napisano 18 Sierpień 2012 No fakt, musiałbyś zrobić kopię głowy i ciała.Połączyć w jeden obiekt i dopasować UV żeby łeb i ciało było razem ale nie właziło jedno na drugie w UV.Potem przepalasz teksturkę z głowy i ciałka na nowe UV i masz na jednym obrazku.Dopiero wtedy można zamalować w canvasie. Chyba lepiej zrób w PS bo pewnie się zamotasz całkiem:D
makej Napisano 18 Sierpień 2012 Autor Napisano 18 Sierpień 2012 dokładnie tak się to dzieje , na nic będę kombinował , bo muszę do tego dojść aby ładnie to wyglądało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się