Napisano 16 Sierpień 201212 l Chyba kiedyś widziałem podobny temat ale nie mogę znaleźć a więc jak co to sorki za spam. Mam pytanie połączyłem głowę z resztą ciała głowę miałem swoją a ciałko pożyczyłem z netu Problem w tym że moja główka ma swoją teksturę a ciało swoją i to innego koloru, czy jest jakiś sposób aby ciało miało podobny kolor co głowa a raczej szyja tej głowy, próbowałem przez UVW ale coś mi to nie gra Jak to połączyć te dwie różne tekstury. Co najgorsze to jest to model kobiety w stroju kąpielowym i widać że ciało jest inne niż głowa , czekam na podpowiedzi albo jakiś tutek Dzięki pozdrawiam
Napisano 17 Sierpień 201212 l Musisz jedna z tekstur dopasować kolorystycznie w jakimś programie graficznym (gimp, photoshop).
Napisano 17 Sierpień 201212 l Autor http://i1264.photobucket.com/albums/jj491/makej1/g.jpg to jest inny model nie kobiety ale identyczna sytuacja kombinowałem różnie i lipa zawsze widać że ta głowa jest dołączona jak to zrobić aby reszta ciała czy też skóry była podobna do skóry głowy
Napisano 17 Sierpień 201212 l No to jest bardziej sprawa photoschopa żeby zrobić korekcje kolorów i zblurować edge na teksturze
Napisano 17 Sierpień 201212 l Taa, a szew na szyi, jak już dopasujesz w PS kolorki, to można nawet w maxie wygodnie zamalować tym tam viewport canvas.
Napisano 18 Sierpień 201212 l Autor No niby jet ten canvas tylko ja nie robiłem takich sztuczek po prostu ciągle się uczymy Nie rozumie jednej sprawy , canvas potrzebuje teksture to tak ja w PS warstwa przeźroczysta czy nie. I jest problem bo się nie da klonować z innej warstwy czyli z innej tekstury a jak na szyję wrzucę tą samą teksture co na głowie to ta na głowie też się zmienia. Muszę nad tym popracować, bo mało pracuję z teksturami i dla tego mam problem. Jak by ktoś miał jakiegoś tutka właśnie do tej sytuacji / 1 OBIEKT i DWIE TEKSTURY / czyli łączenie tekstur czy tworzenie nowych. Ważne też jest to że nie chcę zmieniać tekstury na twarzy.
Napisano 18 Sierpień 201212 l No fakt, musiałbyś zrobić kopię głowy i ciała.Połączyć w jeden obiekt i dopasować UV żeby łeb i ciało było razem ale nie właziło jedno na drugie w UV.Potem przepalasz teksturkę z głowy i ciałka na nowe UV i masz na jednym obrazku.Dopiero wtedy można zamalować w canvasie. Chyba lepiej zrób w PS bo pewnie się zamotasz całkiem:D
Napisano 18 Sierpień 201212 l Autor dokładnie tak się to dzieje , na nic będę kombinował , bo muszę do tego dojść aby ładnie to wyglądało
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto