Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Robiąc animację natknąłem się na taki oto problem:

 

Mam obiekt, który jest animowany (położenie wszystkich werteksów - skręca się i wykręca), dodatkowo obiekt ten zlinkowany jest z helpersem (dummy), który posiada własną animację. Efekt jest taki, że obiekt ma swoją animację "lokalną" a ruch po przestrzeni sceny dostaje od helpersa.

Zależy mi teraz na tym aby animowany przedmiot scalił własne klatki kluczowe z klatkami helpersa i stał się niezależnym bytem :). Inaczej mówiąc, abym mógł usunąć dummy, a animacja obiektu łączyła w sobie własne odkształcenia oraz ruch po scenie 3d. Coś w stylu wypalenia klatek kluczowych ze wszystkich sił animacyjnych działających na element.

 

Mam nadzieję że da się to zrozumieć, będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmmm ...

Chyba zduplikowałym obiekt, odpiął od grupy i nadał skin wrapa wskazując oryginał jako deformer.

Potem PointCache.

Napisano

Witam. http://www.juice.pl/clients/blazej/burn_object.ms - to jest mój skrypcik do bejkowania. Zaznacz obiekt i daj "burn shit". Skrypt działa tylko w określonych warunkach czyli w twoim wypadku powinno hulać. Wypala tylko hierarchię więc jeżeli chcesz wypalić dodatkowo vertexy musisz użyć innego skryptu, który to na pewno znajdziesz na http://scriptspot.com

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki za pomoc.

 

Ale udało mi się to rozwiązać innym sposobem. Dla przyszłości to poradziłem sobie w taki sposób: W zakładce Motion stworzyłem trajektorie ruchu helpersa jako linie. Animowanemu obiektowi włączyłem kontroler ruchu po ścieżce i jako ścieżkę zaznaczyłem stworzoną linie. Ostatni etap to w Motion / Trajectories skollapsowałem klatki. I hula.

 

Dzięki, pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.