troglodyta Napisano 20 Sierpień 2012 Napisano 20 Sierpień 2012 Witam. Robiąc animację natknąłem się na taki oto problem: Mam obiekt, który jest animowany (położenie wszystkich werteksów - skręca się i wykręca), dodatkowo obiekt ten zlinkowany jest z helpersem (dummy), który posiada własną animację. Efekt jest taki, że obiekt ma swoją animację "lokalną" a ruch po przestrzeni sceny dostaje od helpersa. Zależy mi teraz na tym aby animowany przedmiot scalił własne klatki kluczowe z klatkami helpersa i stał się niezależnym bytem :). Inaczej mówiąc, abym mógł usunąć dummy, a animacja obiektu łączyła w sobie własne odkształcenia oraz ruch po scenie 3d. Coś w stylu wypalenia klatek kluczowych ze wszystkich sił animacyjnych działających na element. Mam nadzieję że da się to zrozumieć, będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
asblaze Napisano 20 Sierpień 2012 Napisano 20 Sierpień 2012 Hmmm ... Chyba zduplikowałym obiekt, odpiął od grupy i nadał skin wrapa wskazując oryginał jako deformer. Potem PointCache.
SUPER_OkO Napisano 20 Sierpień 2012 Napisano 20 Sierpień 2012 Witam. http://www.juice.pl/clients/blazej/burn_object.ms - to jest mój skrypcik do bejkowania. Zaznacz obiekt i daj "burn shit". Skrypt działa tylko w określonych warunkach czyli w twoim wypadku powinno hulać. Wypala tylko hierarchię więc jeżeli chcesz wypalić dodatkowo vertexy musisz użyć innego skryptu, który to na pewno znajdziesz na http://scriptspot.com 1
troglodyta Napisano 21 Sierpień 2012 Autor Napisano 21 Sierpień 2012 Wielkie dzięki za pomoc. Ale udało mi się to rozwiązać innym sposobem. Dla przyszłości to poradziłem sobie w taki sposób: W zakładce Motion stworzyłem trajektorie ruchu helpersa jako linie. Animowanemu obiektowi włączyłem kontroler ruchu po ścieżce i jako ścieżkę zaznaczyłem stworzoną linie. Ostatni etap to w Motion / Trajectories skollapsowałem klatki. I hula. Dzięki, pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się