Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Robiąc animację natknąłem się na taki oto problem:

 

Mam obiekt, który jest animowany (położenie wszystkich werteksów - skręca się i wykręca), dodatkowo obiekt ten zlinkowany jest z helpersem (dummy), który posiada własną animację. Efekt jest taki, że obiekt ma swoją animację "lokalną" a ruch po przestrzeni sceny dostaje od helpersa.

Zależy mi teraz na tym aby animowany przedmiot scalił własne klatki kluczowe z klatkami helpersa i stał się niezależnym bytem :). Inaczej mówiąc, abym mógł usunąć dummy, a animacja obiektu łączyła w sobie własne odkształcenia oraz ruch po scenie 3d. Coś w stylu wypalenia klatek kluczowych ze wszystkich sił animacyjnych działających na element.

 

Mam nadzieję że da się to zrozumieć, będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmmm ...

Chyba zduplikowałym obiekt, odpiął od grupy i nadał skin wrapa wskazując oryginał jako deformer.

Potem PointCache.

Napisano

Witam. http://www.juice.pl/clients/blazej/burn_object.ms - to jest mój skrypcik do bejkowania. Zaznacz obiekt i daj "burn shit". Skrypt działa tylko w określonych warunkach czyli w twoim wypadku powinno hulać. Wypala tylko hierarchię więc jeżeli chcesz wypalić dodatkowo vertexy musisz użyć innego skryptu, który to na pewno znajdziesz na http://scriptspot.com

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki za pomoc.

 

Ale udało mi się to rozwiązać innym sposobem. Dla przyszłości to poradziłem sobie w taki sposób: W zakładce Motion stworzyłem trajektorie ruchu helpersa jako linie. Animowanemu obiektowi włączyłem kontroler ruchu po ścieżce i jako ścieżkę zaznaczyłem stworzoną linie. Ostatni etap to w Motion / Trajectories skollapsowałem klatki. I hula.

 

Dzięki, pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności