FUNKYszou Napisano 20 Sierpień 2012 Share Napisano 20 Sierpień 2012 Witam. Zająłem się modelowaniem mixera Reloop'a i chciałbym się dowiedzieć jak póki co wygląda u mnie siatka, czy wszystko jest ok, czy może wypadało by coś zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piopiowawa Napisano 20 Sierpień 2012 Share Napisano 20 Sierpień 2012 fajne dziurki, lubię borowanie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FUNKYszou Napisano 20 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 20 Sierpień 2012 (edytowane) No ja jakoś nie przepadam za tym:) ogólnie rzecz biorąc zawsze sprawia mi to problem. Właśnie dlatego pytanie, czy w miare sensownie siatka sie układa? Przy okazji wrzucam tu czysty render sprzed chwili, pomysł z tutoriala który posłużył mi wyłącznie do przeczytania, modelowanie jak i rendering własny, materiał gotowy 3ds maxa. Co sądzicie o tym? Edytowane 20 Sierpień 2012 przez FUNKYszou Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FUNKYszou Napisano 7 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 7 Wrzesień 2012 I jak to wygląda waszym zdaniem? (siatke wrzuce nastepnym razem) render napewno troche do poprawy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FUNKYszou Napisano 3 Listopad 2012 Autor Share Napisano 3 Listopad 2012 Zapomniałem w ogóle o tym temacie:/ już kurcze dawno skończyłem ten model, póki co nie wrzucę siatki ponieważ na tym komputerze nie mam dostępu do Maxa, aczkolwiek liczę na jakieś sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biolo_idiota Napisano 5 Listopad 2012 Share Napisano 5 Listopad 2012 Proponuję byś następnym razem zrobił render czystną mapą dirt. Nałożoną na jakiś light material, wtedy unikniesz przepalenia a i render szybko pójdzie bez zabawy ze światłami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 5 Listopad 2012 Share Napisano 5 Listopad 2012 albo zrobił screena z viewportu... model wygląda solidnie, teraz tylko tekstury i wyrenderować go :) salut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FUNKYszou Napisano 10 Listopad 2012 Autor Share Napisano 10 Listopad 2012 Jest to render, faktycznie mogłem trochę więcej się pobawić z nim, co do tekstur to trochę narazie nie wiem jak do tego się zabrać ponieważ nigdy niczego nie teksturowałem, i będzie to bardzo ciężkie dla mnie, aczkolwiek postaram się to zrealizować, jakby ktoś mógł jeszcze w jakiś sposób zaznaczyć jakby to najlepiej zrobić, od czego zacząć? Dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się