Napisano 20 Sierpień 201212 l Witam. Zająłem się modelowaniem mixera Reloop'a i chciałbym się dowiedzieć jak póki co wygląda u mnie siatka, czy wszystko jest ok, czy może wypadało by coś zmienić.
Napisano 20 Sierpień 201212 l Autor No ja jakoś nie przepadam za tym:) ogólnie rzecz biorąc zawsze sprawia mi to problem. Właśnie dlatego pytanie, czy w miare sensownie siatka sie układa? Przy okazji wrzucam tu czysty render sprzed chwili, pomysł z tutoriala który posłużył mi wyłącznie do przeczytania, modelowanie jak i rendering własny, materiał gotowy 3ds maxa. Co sądzicie o tym? Edytowane 20 Sierpień 201212 l przez FUNKYszou
Napisano 7 Wrzesień 201212 l Autor I jak to wygląda waszym zdaniem? (siatke wrzuce nastepnym razem) render napewno troche do poprawy...
Napisano 3 Listopad 201212 l Autor Zapomniałem w ogóle o tym temacie:/ już kurcze dawno skończyłem ten model, póki co nie wrzucę siatki ponieważ na tym komputerze nie mam dostępu do Maxa, aczkolwiek liczę na jakieś sugestie.
Napisano 5 Listopad 201212 l Proponuję byś następnym razem zrobił render czystną mapą dirt. Nałożoną na jakiś light material, wtedy unikniesz przepalenia a i render szybko pójdzie bez zabawy ze światłami
Napisano 5 Listopad 201212 l albo zrobił screena z viewportu... model wygląda solidnie, teraz tylko tekstury i wyrenderować go :) salut.
Napisano 10 Listopad 201212 l Autor Jest to render, faktycznie mogłem trochę więcej się pobawić z nim, co do tekstur to trochę narazie nie wiem jak do tego się zabrać ponieważ nigdy niczego nie teksturowałem, i będzie to bardzo ciężkie dla mnie, aczkolwiek postaram się to zrealizować, jakby ktoś mógł jeszcze w jakiś sposób zaznaczyć jakby to najlepiej zrobić, od czego zacząć? Dzięki :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto