Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam następujący problem...Chciałbym zrekonstruować sobie poziomy podpodziału...ale wciąż ukazuje mi się komunikat że "Operation cancelled -mesh contain triangles..

Modify topology > Merge tris nie pomaga tzn raczej nie działa ...Dynameshacja też nic nie daje...Wciaż nie mogę pozbyć się tych trójkątów ...Macie może jakiś inny pomysł jak naprawić tego mesha poza retopo ? Bo tak na prawdę chciałem tylko po to mieć te niższe subdividy zrekonstruowane aby sobie użyć Qremeshera właśnie tak jak tutaj (pierwszy filmik) : http://www.pixologic.com/zclassroom/homeroom/lesson/topology/

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Co z tego że trójkąty? Skoro i tak chcesz użyć Qremeshera to w czym problem? Redukujesz siatke decimation masterem żeby było mniej poly do przeżucia dla Qremeshera. Odpalasz QR, masz nową topo, subdividujesz ile tam potrzebujesz razy, project all przenosisz detale ze starego modelu i gotowe.

 

Nie rozumiem w czym problem.

Napisano

A no w kontekście Twojego sposobu na retopo to rzeczywiście niema problemu;) Na tutorialu z Zclassroom widziałem nieco inny sposób -oparty na rekonstrukcji niższych pod podziałów ale już nie ważne, niemniej szkoda że nie da się tak prosto zrekonstruować poziomów podpodziału. Tym bardziej że pracując w oparciu o Dynamesh się ich częstokroć niema nawet.... Dzięki Mafida !

Napisano

Bo jest to geometrycznie niemożliwe. Niby jak wyobrażasz sobie zrobienie jednego prostokąta z 3 prostokątów i trójkąta? ;) Jeśli by rekonstrukcja subdiva potrafiła to jakoś ominac to musiałaby być samym Qremesherem.

Da się prosto "zrekonstruować" subdiv z czegokolwiek- qremesher i projekcja albo dynamesh i projekcja. ;)

  • Like 1
Napisano

Ja sobie nic ani nie wyobrażałem ani nie próbowałem nawet wyobrazić -po prostu miałem cichą nadzieje że ponaciskam sobie odpowiednie guziczki i zrobi się nagłe hokus pokus czary mary i wszystko będzie cacy...jak widać grafika 3d nie tylko potrafi świetnie odwzorowywać realny świat sam w sobie ale też niestety odwzorowuje przy okazji wszystkie te upierdliwe problemy jakie napotkamy w realu -że z jednego prostokąta nie zrobimy 3 prostokątów i trójkąta i głową muru nie przebijesz ;(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności