Gość hannibalking Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 Witam, nie będe owijać w bawełnę - zobaczcie sami jak wygląda to na obrazku i pomóżcie to jakość naprawić - będe mocno mocnooooo wdzięczny, bo w sumie to problem, z którym często się stykam. http://imageshack.us/photo/my-images/20/stoneedge.png/
KMiklas Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 Pokaż mapy których używasz i UV na modelu.
ikkiz Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 oj, no już tak to działa. jedno co możesz zrobić w zasadzie żeby szwy zamaskować na takiej teksturze, to projection painting albo układać szwy, tam, gdzie ich nie będzie nie widać.
Idaho Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 Witam Najlepszy dla ciebie tutorial to: Staraj się używać procedural map ominie cię problem szwów ;) I jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=imKkm81l2NY
Gość hannibalking Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 Dzięki wielkie za pomoc ...w weekend powalczę i udostępnie efekty swojej pracy :).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się