Barcio77 Napisano 4 Październik 2012 Napisano 4 Październik 2012 Witam, Mój Rayfire: 1.58.03, 3Ds Max 2012 Chciałem zrobić lekki wybuch domu (zrzut --> http://imageshack.us/a/img6/1948/20337101.jpg), po czym jego samoistne zawalenie. (Później jeszcze to podpalić w FumeFX :)) Ale... mam problem: ustawiam wszystko na scenie, włączam rayfire'a, fragmentuje, włączam symulację... i wszystko eksploduje samo z siebie(bez bomby) --> zrzut http://imageshack.us/a/img196/8108/26661200.png Dzieje się tak przy standardowym ustawieniu "collision tollerance" na 0,003m. Gdy zmieniam na powyżej 1,4m jest dobrze, ale po spadnięciu kawałków modelu na ziemię, zatapiają się powoli jak w bagnie (?!) zrzut --> http://imageshack.us/a/img825/6805/85320511.png aż w końcu zostają prawie tylko static objects --> http://imageshack.us/a/img717/2231/86560256.png. Z góry dzięki :)
Docent Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 Jednym ze sposobów może być zaznaczenie "Home Grid as ground" w zakładce Objects. Pamietaj, żeby płaszyczna na ktorej stoi dom była na osi Z=0
Barcio77 Napisano 9 Październik 2012 Autor Napisano 9 Październik 2012 Niestety, zapada się wolniej, ale jednak. Może jest jakiś sposób aby wszystko nie wybuchało samo z siebie na początku symulacji?
uncle Napisano 26 Lipiec 2013 Napisano 26 Lipiec 2013 sprawdz skale w scenie, pewnie dzialasz na kilometrach
beny Napisano 26 Lipiec 2013 Napisano 26 Lipiec 2013 sprawdz skale w scenie, pewnie dzialasz na kilometrach Jest szansa, że do autor do dzisiaj zdążył już sobie z tematem poradzić :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się