wiktor1221 Napisano 28 Październik 2012 Napisano 28 Październik 2012 Witam Nie potrafię obrać w słowa swojego problemu więc najlepiej przedstawię go w sposób screena. Jak widać mam problem z czarnym kolorem. proszę o pomoc :)
Orangegraphics Napisano 28 Październik 2012 Napisano 28 Październik 2012 masz odwrócone normale polygonów w tym modelu, nałóż na niego modyfikator normals
wiktor1221 Napisano 28 Październik 2012 Autor Napisano 28 Październik 2012 (edytowane) tylko jakiby to nie był model jest tak samo. Obiek został stworzyony z okręgu i dodana została edit to poly. Wybrałem Edge i zaznaczyłem cały obiekt po czym przeszedłem do okna front i trzymając klawisz shift utworzyłem nowe ścianki edge, ktore jak widać na obrazie są czarne. Dodając modyfikator normals, oczywiście odwraca mi efekt lecz przy powrocie do edycji obiektu problem powraca. Edytowane 28 Październik 2012 przez wiktor1221
Miłosz3ds Napisano 28 Październik 2012 Napisano 28 Październik 2012 No a jak wszystko potraktujesz collapsem? I dopiero edycja?
wiktor1221 Napisano 28 Październik 2012 Autor Napisano 28 Październik 2012 też nie da rady. Będę musiał po prostu na oknie perspective biegać na Hidden line . Nie wiem czy to przypadkiem nie jest problem konfiguracji vievport's . Chyba że można jakoś przywrócić ustawienia początkowe?
Miłosz3ds Napisano 28 Październik 2012 Napisano 28 Październik 2012 Ja nie wiem czy to przypadkiem nie wina Twojej grafiki, widzę że masz lapka - z integrą czy jak? Może jak zmienisz sterownik wyświetlania to będzie git? Na Directa?
wiktor1221 Napisano 28 Październik 2012 Autor Napisano 28 Październik 2012 mam lapka i mam na direct ustawione. W lapku mam karte dedykowaną
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się