Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam All!

 

Jak w temacie. Chciałbym się dowiedzieć jak najlepiej rozłożyć siatkę np. głowy, tułowia,

Tak, aby wyeksportować go do programu 2D i tam pędzelkiem pomalować.

Chciałby uzyskać coś takiego jak na zdjęciu:

 

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc!

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najpierw musisz rozłożyć siateczkę za pomocą modyfikatora UnwrapUVW (z początku może sprawiać problemy, trzeba nabrać wprawy :) ) potem możesz sćiągnąc plugin "texporter" i za jego pomocą stworzyć sobie plik graficzny z wcześniej utworzonej Unwrapem mapki.

Co do samego Unwrapa to są na sieci tutoriale na ten temat, poszukaj ( na przykład http://www.3dtotal.com )

Napisano

W tutorialach dolaczonych do maxa jest to opisane:

Materials and mapping tutorials->Using materials and rendering tools.

Krok po kroczku.

Napisano
  • Autor

Dzięki chłopaki już biorę się do roboty.

 

Ale też gdzieś widziałem w jakimś tutku, jak siatka była opuszczana na płaszczyznę i się rozkładała, jednak nie mogę tego znaleźć może ktoś z was ma linka lub wie za pomocą, jakich narzędzi było to wykonane?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności