Infera Kato Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 Witam All! Jak w temacie. Chciałbym się dowiedzieć jak najlepiej rozłożyć siatkę np. głowy, tułowia, Tak, aby wyeksportować go do programu 2D i tam pędzelkiem pomalować. Chciałby uzyskać coś takiego jak na zdjęciu: Z góry dzięki za wszelką pomoc!
Vorek Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 Najpierw musisz rozłożyć siateczkę za pomocą modyfikatora UnwrapUVW (z początku może sprawiać problemy, trzeba nabrać wprawy :) ) potem możesz sćiągnąc plugin "texporter" i za jego pomocą stworzyć sobie plik graficzny z wcześniej utworzonej Unwrapem mapki. Co do samego Unwrapa to są na sieci tutoriale na ten temat, poszukaj ( na przykład http://www.3dtotal.com )
flesz_gordon Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 ano- mapowanie cylindryczne, a gora czaszki planar sa rozne sposoby :)
Loono Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 W tutorialach dolaczonych do maxa jest to opisane: Materials and mapping tutorials->Using materials and rendering tools. Krok po kroczku.
Infera Kato Napisano 11 Sierpień 2004 Autor Napisano 11 Sierpień 2004 Dzięki chłopaki już biorę się do roboty. Ale też gdzieś widziałem w jakimś tutku, jak siatka była opuszczana na płaszczyznę i się rozkładała, jednak nie mogę tego znaleźć może ktoś z was ma linka lub wie za pomocą, jakich narzędzi było to wykonane?
kozioo Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 Za pomocą reaktora. Video-tutek jest na stronie glownej max3d.pl.
KLICEK Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 a ja bym polecal wings3d ma swietny unfolding.
Rekomendowane odpowiedzi