Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam All!

 

Jak w temacie. Chciałbym się dowiedzieć jak najlepiej rozłożyć siatkę np. głowy, tułowia,

Tak, aby wyeksportować go do programu 2D i tam pędzelkiem pomalować.

Chciałby uzyskać coś takiego jak na zdjęciu:

 

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc!

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Najpierw musisz rozłożyć siateczkę za pomocą modyfikatora UnwrapUVW (z początku może sprawiać problemy, trzeba nabrać wprawy :) ) potem możesz sćiągnąc plugin "texporter" i za jego pomocą stworzyć sobie plik graficzny z wcześniej utworzonej Unwrapem mapki.

Co do samego Unwrapa to są na sieci tutoriale na ten temat, poszukaj ( na przykład http://www.3dtotal.com )

Napisano

W tutorialach dolaczonych do maxa jest to opisane:

Materials and mapping tutorials->Using materials and rendering tools.

Krok po kroczku.

Napisano

Dzięki chłopaki już biorę się do roboty.

 

Ale też gdzieś widziałem w jakimś tutku, jak siatka była opuszczana na płaszczyznę i się rozkładała, jednak nie mogę tego znaleźć może ktoś z was ma linka lub wie za pomocą, jakich narzędzi było to wykonane?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności