gruber Napisano 8 Listopad 2012 Napisano 8 Listopad 2012 (edytowane) Jako,że ostatnio wypijam hektolitry coli postanowiłem popełnić takie coś w chwili wolnej. Wiem,że z kroplami przesadziłem;) postaram się to poprawić Soft: max + vray + ps [ATTACH=CONFIG]88055[/ATTACH] Edytowane 10 Listopad 2012 przez gruber
MPająk Napisano 8 Listopad 2012 Napisano 8 Listopad 2012 (edytowane) Hej Bardzo ładnie zaprezentowane, Mam jednak jedną wątpliwość, czy butelka – szkło ma jakąkolwiek grubość. Mam wrażenie, że nie i całkiem możliwe że przez to butelka dziwnie załamuje światło tuż pod kapslem. pozdrawiam MarcinP PS. Od razu przypomniały mi się świąteczne reklamy Coca-Cola, już nie długą znów będą :) Edytowane 8 Listopad 2012 przez MPająk
thecrev Napisano 8 Listopad 2012 Napisano 8 Listopad 2012 mi najbardziej się podoba 1 obrazek ale reszta też jest super.
YetoKnight Napisano 8 Listopad 2012 Napisano 8 Listopad 2012 Fajne, ale tak jak zauważył MPająk - grubość szkła jest wątpliwa.
gruber Napisano 8 Listopad 2012 Autor Napisano 8 Listopad 2012 (edytowane) Cieszę się,że się podoba:) Butla jest tłuściutka jak upasione dziecko. Dla potwierdzenia dorzucam siatę modelu. Szczerze powiedziawszy mi jakoś nie rzuciło się w oczy,że coś jest nie tak. Myślę,że namieszałem coś w materiale szkła (może IOR?) PS. MPajak przez Ciebie teraz ciągle chodzi mi po głowie 'coraz bliżej święta..' :P Edytowane 8 Listopad 2012 przez gruber
Lucek Napisano 8 Listopad 2012 Napisano 8 Listopad 2012 Proste, ale mocno daje radę;) Jedyny babol koledzy już wytknęli.
Gość kakaku Napisano 8 Listopad 2012 Napisano 8 Listopad 2012 Bardzo fajne! Ja bym jeszcze ddał do ostatniego obrazka rozmycie wody (poprzez ruch) bo teraz za bardzo woda sciaga wzrok, A to na głównym planie ma byc Coca-Cola:)
deshu Napisano 8 Listopad 2012 Napisano 8 Listopad 2012 Co do problemu z grubością szkła - czy obiekt wody i obiekt szklą minimalnie na siebie nachodzą? http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/tutorials_glassinterface.htm Ostatni najlepszy. Przyjemny chłód, no i taki kadr nie łatwo ustawić.
gruber Napisano 9 Listopad 2012 Autor Napisano 9 Listopad 2012 deshu Cola minimalnie nachodzi na szkło. Przy pierwszych renderach wychodziło tak jak tu http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/images/tutorials/surf_interface/tn_liquid_inside.png Jakoś to poprawiłem i wyszło jak na renderach powyżej
Inky Napisano 9 Listopad 2012 Napisano 9 Listopad 2012 Mnie się podoba ostatnie ujęcie. To ze względu na dynamikę ujęcia.
szlipek Napisano 21 Listopad 2012 Napisano 21 Listopad 2012 Osobiście wszystkie 3 prace mi się podobają.
biszkopte Napisano 27 Listopad 2012 Napisano 27 Listopad 2012 smacznie :)...ale :) coś mi tylko nie gra z tym kleksem wodnym na pierwszym ujęciu....średnio przy tak wypaśnym ujęciu.
Rekomendowane odpowiedzi