Napisano 8 Listopad 201212 l Jako,że ostatnio wypijam hektolitry coli postanowiłem popełnić takie coś w chwili wolnej. Wiem,że z kroplami przesadziłem;) postaram się to poprawić Soft: max + vray + ps [ATTACH=CONFIG]88055[/ATTACH] Edytowane 10 Listopad 201212 l przez gruber
Napisano 8 Listopad 201212 l Hej Bardzo ładnie zaprezentowane, Mam jednak jedną wątpliwość, czy butelka – szkło ma jakąkolwiek grubość. Mam wrażenie, że nie i całkiem możliwe że przez to butelka dziwnie załamuje światło tuż pod kapslem. pozdrawiam MarcinP PS. Od razu przypomniały mi się świąteczne reklamy Coca-Cola, już nie długą znów będą :) Edytowane 8 Listopad 201212 l przez MPająk
Napisano 8 Listopad 201212 l Autor Cieszę się,że się podoba:) Butla jest tłuściutka jak upasione dziecko. Dla potwierdzenia dorzucam siatę modelu. Szczerze powiedziawszy mi jakoś nie rzuciło się w oczy,że coś jest nie tak. Myślę,że namieszałem coś w materiale szkła (może IOR?) PS. MPajak przez Ciebie teraz ciągle chodzi mi po głowie 'coraz bliżej święta..' :P Edytowane 8 Listopad 201212 l przez gruber
Napisano 8 Listopad 201212 l Bardzo fajne! Ja bym jeszcze ddał do ostatniego obrazka rozmycie wody (poprzez ruch) bo teraz za bardzo woda sciaga wzrok, A to na głównym planie ma byc Coca-Cola:)
Napisano 8 Listopad 201212 l Co do problemu z grubością szkła - czy obiekt wody i obiekt szklą minimalnie na siebie nachodzą? http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/tutorials_glassinterface.htm Ostatni najlepszy. Przyjemny chłód, no i taki kadr nie łatwo ustawić.
Napisano 9 Listopad 201212 l Autor deshu Cola minimalnie nachodzi na szkło. Przy pierwszych renderach wychodziło tak jak tu http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/images/tutorials/surf_interface/tn_liquid_inside.png Jakoś to poprawiłem i wyszło jak na renderach powyżej
Napisano 27 Listopad 201212 l smacznie :)...ale :) coś mi tylko nie gra z tym kleksem wodnym na pierwszym ujęciu....średnio przy tak wypaśnym ujęciu.