rdawlud Napisano 10 Listopad 2012 Napisano 10 Listopad 2012 (edytowane) Cześć Wrzucam do oceny kolejne wizualizacje nad którymi pracuję. Największy problem mam chyba z materiałem dachówki, nie mogę osiągnąć takiego efektu który chciałbym mieć. Ponadto z materiału drewna nie jestem też do końca zadowolony, wydaje mi się, że też muszę nad nim popracować. Lewitujące choinki zauważyłem dopiero po renderach, także w scenie już poprawiłem i będą wyrastać z ziemi. Także jeśli macie jakieś uwagi to piszcie. Rendery prosto z maxa. Pzdr Dorzucam jeszcze szybką postprodukcje bo i tak nie mogę spać: [ATTACH=CONFIG]88069[/ATTACH] Edytowane 10 Listopad 2012 przez rdawlud
rdawlud Napisano 10 Listopad 2012 Autor Napisano 10 Listopad 2012 Pewnie ktoś będzie wiedział. W jaki sposób "położyć" tą ścieżkę na podłożu, tak żeby się dopasowała do nierówności?
rly Napisano 10 Listopad 2012 Napisano 10 Listopad 2012 Spróbuj tego ale rozumiem że nie chcesz tego kłaść na wysiewanej trawie. http://www.itoosoft.com/freeplugins/glue.php
rdawlud Napisano 10 Listopad 2012 Autor Napisano 10 Listopad 2012 No to jest plane z displacem i chciałem ścieżkę do niego dopasować, także na trawie te płytki po prostu położyć. Jest może jakiś jeszcze inny sposób na to? Plugin, który mi podałeś działa ale potem kostke robię floor generatorem a on i tak robi wszystko po linii prostej. Pzdr
plasti Napisano 10 Listopad 2012 Napisano 10 Listopad 2012 wyciac ksztalt w planie gdzie idzie kraweznik
rly Napisano 11 Listopad 2012 Napisano 11 Listopad 2012 Jak tam jest tylko spadek to fdd 2x2x2 na kostkę bym to załatwił
shadowsexpe Napisano 11 Listopad 2012 Napisano 11 Listopad 2012 (edytowane) Wytnij z czesci gruntu ścieżkę i zamiast robić ją floor generatorem to zrób ja vray mod displacement . jeśli natomiast posiadasz taki plugin jak autograss to na dodatek możesz zrobić tak że pomiędzy kostkami będziesz miał trawę wystarczy tylko zmajstrować mapkę która umożliwia takie edytowanie trawy pomiędzy kamieniami, niestety odpłatnym rozwiązaniem jest plugin ze strony podanej prze RLY railclone. A tak ogólnie to popraw ujecie bo właściwie na dom nie zwraca sie uwagi tylko na trawę mimo że masz centralnie dom na renderze to znika on w tym strasznie długim ujęciu nudnej trawy. Najlepiej pod tym względem prezentuje się drugie ujecie ;) Edytowane 11 Listopad 2012 przez shadowsexpe
rdawlud Napisano 13 Listopad 2012 Autor Napisano 13 Listopad 2012 No to wydaje mi się, że skończyłem ten projekt. Bardzo chętnie usłyszę Wasze opinie na temat tych wizualizacji. Do końca zadowolony nie jestem, widziałem dużo lepszych wizek, ale też z projektu na projekt myślę robię jakieś postępy. Jakie są najsłabsze strony, co byście zmienili? Każda opinia będzie napewno bardzo pomocna. Widok1: Widok 2: Widok 3: Pzdr 1
PMat Napisano 14 Listopad 2012 Napisano 14 Listopad 2012 No fakt zrobiłeś spore postępy jak na tak krótki czas - wiadomo człowiek nie siedzi cały czas w maksie;) Nie podoba mi się kolor trawy, jest ona chyba za jasna, a swoją drogą to jest displacement prawda? Jeśli tak, to niezłą mapkę zrobiłeś albo dorwałeś, bo oprócz koloru wygląda to dość naturalnie. Zapomniałeś o kilku szczegółach, jak choćby rynny i rury spustowe, no i przydało by się jakieś tło wstawić w postpro bo z pomiędzy drzew wyziera puste niebo. 1
Lukasz2244 Napisano 14 Listopad 2012 Napisano 14 Listopad 2012 Witaj, Jak dla mnie rewelacja. Moja prośba jeśli można, to proszę daj ustawienia rendera. Drzewka lux mogę również spytać skąd je masz:)?. Pozdrawiam Łukasz
tokem Napisano 14 Listopad 2012 Napisano 14 Listopad 2012 mimo wszystko rzuca się w oczy powtarzalność trawy na pierwszym obrazku. Dziwnie wyglądają tarasy - drewno a po bokach tynk ?
voyas Napisano 15 Listopad 2012 Napisano 15 Listopad 2012 Jeśli mogę coś od siebie. Co prawda specjalistą nie jestem ale poprawiłbym dopasowanie budynku do terenu bo na trzecim renderze mniejsze zwierzęta mogą wejść pod budynek:) i są duże progi w niektórych miejscach, zrobiłbym opaskę wokół budynku na jakieś 50cm. Brakuje Ci również podcięcia na ścianach na wysokości podłogi tarasu dookoła budynku. Gąsiory na końcu przy rynnie są zakończone sferycznie a u ciebie widać dziurę. Przydałyby się jakieś parapety i to co napisał PMat rury spustowe, rynna chyba jest ale nie wiem czemu prostokątna zaokrąglana na narożnikach. Przydałoby się też troche poprawić okna a głównie szerokości ram bo są chyba zbyt cienkie i praktycznie na płasko z szybami(zernij jak wygląda okno u Ciebie w pokoju), mapowanie drewna na oknach też byłoby wskazane, Jakiś tynk na ścianach. Skoro już pokazujesz z bliska taras to zadbałbym o ścianki czołowe na tarasie bo teraz wygląda to jakbyś położył na betonie papier z nadrukiem deski. Podkręć sobie Hsph subvids albo Interp. samples(dokładnie nie pamiętam który bo też wymiataczem nie jestem) żeby nie wychodziły Ci takie zaciemnienia jak masz pod okapem na wszystkich wizkach. No i zadbaj o kadry. Przydałby się jakiś pierwszy plan a nie sama trawa. Trochę brakuje życia. Myślę, że jak poświęcisz jeszcze trochę czasu to wyjdzie nieźle. Powodzenia
Pawelkos Napisano 15 Listopad 2012 Napisano 15 Listopad 2012 Fajne swiatelko. Oprocz tego co napisal juz voyas to powiem ze trawa nie wyglada najlepiej, przydalo bys sie troche wiecej saturacji, zreszta jak calemu obrazkowi, dodaloby to troche zycia. Poza tym nie wiem jakie moce obliczeniowe masz pod maska, ale czego bys tam nei mial pod biurkiem w dzisiejszych czasach przy tej rozdzielczosci powinienes dac rade zalatwic ta trawe geometria. Poza tym jesli juz uzywasz tych samych drzewek to obracaj nie troche, a nie wszystkie skopiowiane w tej samej pozycji, material lisci do wymiany. To tak z grubsza ;)
biszkopte Napisano 15 Listopad 2012 Napisano 15 Listopad 2012 troszkę smutno na renderach . Generalnie to co napisał VOYAS to dobra droga do lepszego efektu :) detal, detal, detal.
rdawlud Napisano 15 Listopad 2012 Autor Napisano 15 Listopad 2012 (edytowane) Dzieki, jak zawsze nie zawiodłem się na poziomie komentarzy. Bardzo pomocne rady, szczególne dzięki Tobie voyas za poświęcony czas. Tarwa to displace, znalazłem całkiem ciekawe textury z mapami i wyprobówuje jak je użyć najlepiej. Ustawienia to nic skomplikowanego, nie wrzucę teraz dokłądnie bo z lapka piszę a wszystko mam na stacjonarnym, ale to co pamiętam to święce target light+vray skay, mitchell, reinhardt 0,15, irr.map medium, light cache 1000 i vray kamerą metoda prób i błędów ustawiłem taką jasność żeby mniej więcej dobrze to wyglądąło. tokem, masz rację. Bez sensu to zrobiłem, ale na wizkah mnie to nie raziło. voyas wiadomo, bardzo pomocny post. Myślę, że jeszcze przysiądę do niej jak będę miał chwile. Będę miał do portfolio. Pawelkos, szukam sposobu na trawę jakim mi się najlepiej robi. ostatnio robiłem geometrią, teraz spróbowałem displace bo jak mówiłem ciekawe textury znalazłem i chciałem wypróbować. Możesz bardziej sprecyzować co w liściach Ci się nie podoba? Nad którym elementem popracować? Obroty powinienem porobić. A rendery smutne bo jak chcę poszaleć jakoś z kolorami, saturacją, ludźmi itp. to mi nierealistyczny kicz wychodzi a chcę realizm osiągnąć. Umiejętności jeszcze mi brakuje ;) Pozdrawiam Edytowane 15 Listopad 2012 przez rdawlud
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się