drumratio Napisano 14 Listopad 2012 Share Napisano 14 Listopad 2012 MAX muli- bardzo muli. Scena=50 mln poly. Dlaczego? instancjonowane proxy nie pomaga.Optymalizacja sceny pod dana kamere tez. Sprzet: 16GB ram, zwykly hdd- na ssd podobnie, i72600k, gtx 590 jako wyswietlajaca obraz w maxie, przy 24 GB tez muli za kazda czynnoscia... ocb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 14 Listopad 2012 Share Napisano 14 Listopad 2012 50 mln poly to duzo :) Dluzsza odpowiedz tez jest taka ze max nie radzi sobie za bardzo z duza iloscia obiektow w scenie, jesli dobrze pamietam to indexowanie obiektow wciaz jest obslugiwane przez 1 rdzen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drumratio Napisano 14 Listopad 2012 Autor Share Napisano 14 Listopad 2012 chce zostac terrorystą- walnąc im granata w kod żródłowy, wtedy to napiszą od nowa-skurczybyki- bo na ekranie widze tylko bajeczną sekwencje: save-zamula-save-zamula-save-zamula-save-zamula moze w paincie mi sie uda-czy tez wykorzystuje okruszek z calego potencjału sprzetu?... odechciewa mi sie robic 3d przez to. HWDA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartolomeo Napisano 20 Listopad 2012 Share Napisano 20 Listopad 2012 max potrafi zamulić przy 500 tysiącach poly. najwolniejszy i najmniej wydajny soft na jakim kiedykolwiek pracowałem. ja ratuję sie ukrywaniem wszystkiego co się da, nie włączaniem tekstur, nie włączaniem material editora do momentu, kiedy naprawde muszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rly Napisano 20 Listopad 2012 Share Napisano 20 Listopad 2012 Jaki max?Jakie drivery ?Z Twoich informacji nic nie wynika, podaj więcej info na temat sceny i konfigu maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 20 Listopad 2012 Share Napisano 20 Listopad 2012 50 mln poly to duzo :) Dluzsza odpowiedz tez jest taka ze max nie radzi sobie za bardzo z duza iloscia obiektow w scenie, jesli dobrze pamietam to indexowanie obiektow wciaz jest obslugiwane przez 1 rdzen. j.w. wydajnosc sceny w ktorej jest 5mln poly w 50 obiektach w porownaniu do sceny 5mln poly i 50000 okietkow bedzie nieporownywalnie na korzysc tej pierwszej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadowsexpe Napisano 20 Listopad 2012 Share Napisano 20 Listopad 2012 A jaka masę w MB ma ta scena bo jak będziesz miał za dużą scenę wagowo to max tez dostaje szału ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się