Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

MAX muli- bardzo muli.

Scena=50 mln poly.

Dlaczego?

instancjonowane proxy nie pomaga.Optymalizacja sceny pod dana kamere tez.

 

Sprzet: 16GB ram, zwykly hdd- na ssd podobnie, i72600k, gtx 590 jako wyswietlajaca obraz w maxie, przy 24 GB tez muli za kazda czynnoscia...

 

ocb?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

50 mln poly to duzo :)

 

Dluzsza odpowiedz tez jest taka ze max nie radzi sobie za bardzo z duza iloscia obiektow w scenie, jesli dobrze pamietam to indexowanie obiektow wciaz jest obslugiwane przez 1 rdzen.

Napisano

chce zostac terrorystą- walnąc im granata w kod żródłowy, wtedy to napiszą od nowa-skurczybyki- bo na ekranie widze tylko bajeczną sekwencje: save-zamula-save-zamula-save-zamula-save-zamula

moze w paincie mi sie uda-czy tez wykorzystuje okruszek z calego potencjału sprzetu?...

 

odechciewa mi sie robic 3d przez to.

HWDA

Napisano

max potrafi zamulić przy 500 tysiącach poly. najwolniejszy i najmniej wydajny soft na jakim kiedykolwiek pracowałem.

ja ratuję sie ukrywaniem wszystkiego co się da, nie włączaniem tekstur, nie włączaniem material editora do momentu, kiedy naprawde muszę.

Napisano
50 mln poly to duzo :)

 

Dluzsza odpowiedz tez jest taka ze max nie radzi sobie za bardzo z duza iloscia obiektow w scenie, jesli dobrze pamietam to indexowanie obiektow wciaz jest obslugiwane przez 1 rdzen.

 

j.w.

wydajnosc sceny w ktorej jest 5mln poly w 50 obiektach w porownaniu do sceny 5mln poly i 50000 okietkow bedzie nieporownywalnie na korzysc tej pierwszej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności