Napisano 14 Listopad 201212 l MAX muli- bardzo muli. Scena=50 mln poly. Dlaczego? instancjonowane proxy nie pomaga.Optymalizacja sceny pod dana kamere tez. Sprzet: 16GB ram, zwykly hdd- na ssd podobnie, i72600k, gtx 590 jako wyswietlajaca obraz w maxie, przy 24 GB tez muli za kazda czynnoscia... ocb?
Napisano 14 Listopad 201212 l 50 mln poly to duzo :) Dluzsza odpowiedz tez jest taka ze max nie radzi sobie za bardzo z duza iloscia obiektow w scenie, jesli dobrze pamietam to indexowanie obiektow wciaz jest obslugiwane przez 1 rdzen.
Napisano 14 Listopad 201212 l Autor chce zostac terrorystą- walnąc im granata w kod żródłowy, wtedy to napiszą od nowa-skurczybyki- bo na ekranie widze tylko bajeczną sekwencje: save-zamula-save-zamula-save-zamula-save-zamula moze w paincie mi sie uda-czy tez wykorzystuje okruszek z calego potencjału sprzetu?... odechciewa mi sie robic 3d przez to. HWDA
Napisano 20 Listopad 201212 l max potrafi zamulić przy 500 tysiącach poly. najwolniejszy i najmniej wydajny soft na jakim kiedykolwiek pracowałem. ja ratuję sie ukrywaniem wszystkiego co się da, nie włączaniem tekstur, nie włączaniem material editora do momentu, kiedy naprawde muszę.
Napisano 20 Listopad 201212 l Jaki max?Jakie drivery ?Z Twoich informacji nic nie wynika, podaj więcej info na temat sceny i konfigu maxa.
Napisano 20 Listopad 201212 l 50 mln poly to duzo :) Dluzsza odpowiedz tez jest taka ze max nie radzi sobie za bardzo z duza iloscia obiektow w scenie, jesli dobrze pamietam to indexowanie obiektow wciaz jest obslugiwane przez 1 rdzen. j.w. wydajnosc sceny w ktorej jest 5mln poly w 50 obiektach w porownaniu do sceny 5mln poly i 50000 okietkow bedzie nieporownywalnie na korzysc tej pierwszej
Napisano 20 Listopad 201212 l A jaka masę w MB ma ta scena bo jak będziesz miał za dużą scenę wagowo to max tez dostaje szału ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto