Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Lubimy tworzy膰. A tworzenie by dokarmia膰 wojny sta艂o si臋 ju偶 rutyn膮. Poprzez zabawy w ma艂ych bog贸w, cierpi na tym najbardziej warto艣ciowa rzecz - pok贸j.

Je艣li oznak膮 pokoju, by艂by rzeczywi艣cie bia艂y go艂膮b - traci艂by pi贸ra przez fataln膮 chorob臋, jak膮 jest dla niego wojna.

Pytanie zatem brzmi - czy widzieliby艣my dzisiaj jeszcze bia艂ego go艂臋bia? Czy oskubanego ptaka bez skrzyde艂?

The_feather_2000px.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Wy艣wietle艅 5,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak poetycko :)

w scence malo, malo co oceniac, bardzo fajnie wyglada lecz mam wrazenie ze mozna bylo sporo wiecej detalu ze wszystkiego wyciagnac,

Napisano

A ja niewiele bym poprawi艂. Ziemia miedzy kostkami wyglada fajnie, jak po deszczu. Za to sama kostka - brakuje hardcore displacementu. Wygl膮da w艂膮sciwie tak, jakby艣 go przypadkiem wy艂膮czy艂. Poza tym takie kamienie, maja fajne skrz膮ce sie grudki zazwyczaj. To by doda艂o bardzo du偶o do obrazka. Samo pi贸ro, wygl膮da spoko.

Razi te偶 wida膰-偶e-dodawany-w-po艣cie noise na dofie.

Napisano

Fajne.

Jak dla mnie to przegiales z ziarnem, no i brakuje zdecydowanie displacementa na kostce. wyglada jaby byla polerowana.

Co do piorka to perfekt. Zdradz jak to robiles? Model czy to plane z alpha?

Napisano

nie do ko艅ca umiem okre艣li膰 dlaczego ale mi dof co艣 nie le偶y. co艣 jest nie tak.

og贸艂em bardzo mi si臋 ca艂o艣膰 podoba. w jaki spos贸b robi艂e艣 pi贸rko? zdradzisz? :)

Napisano
  • Autor

Wow, ciesz臋 si臋, 偶e kto艣 zechcia艂 skomentowa膰. Dzi臋ki z g贸ry wszystkim za to :)

@plasti: Dzi臋ki za uwagi:) To jest jedna z tych scenek, gdzie modelowa艂em sporo rzeczy/brud贸w wok贸艂. Papierosy, jakie艣 patyczki, kamyczki itp itp. - I wszystko po to, by potem zblurowa膰 :) Na pewno umieszcz臋 p贸藕niej close-up'y tych miejsc pod dof'em.

@deshu: Dzi臋ki deshu :) Masz racj臋 - displacement zanik艂 z mojej g艂upoty i niedopatrzenia. P贸藕niej "zainwestowa艂em" w wyg艂adzony bruk (jak po latach wycierania opon po nim :) ).

@szlipek: Bardzo si臋 ciesz臋 :) Ten model najd艂u偶ej robi艂em. Thx

@guru: Ten noise zacz膮艂em zauwa偶a膰 - ale co si臋 ju偶 wrzuci艂o - si臋 nie wycofa. B臋d臋 pami臋ta膰 na nast臋pny raz :) Co do pi贸ra - wielkie dzi臋ki :) P贸藕niej poka偶e i opisz臋 dok艂adnie jak je zrobi艂em dla takiego efektu :)

@Stachu - Ciesz臋 si臋, 偶e to wida膰. To by艂o g艂贸wne za艂o偶enie na pocz膮tku :)

@marcinW - Chcia艂bym by膰 pierwsz膮 osob膮 kt贸rej powiesz, jak dojdziesz do tego co nie pasuje w dof'ie :) Dzi臋ki marcin. Pi贸rko tak jak napisa艂em wy偶ej - udost臋pnie widoki z viewport'a i opisz臋 co i jak :)

Dzi臋ki Wam jeszcze raz za komentarze i za ogl膮danie ;)

Cheers!

Napisano

A mnie bardzo si臋 podoba.

No mo偶e jedynie wspomniany ju偶 displacement przyda艂by si臋 na kostkach :)

Napisano

Strasznie patetyczny opis, niemniej praca 艂adna, cieszy mnie takie podej艣cie do grafiki 3D. Cie艅 na bruku jest strza艂em w dziesi膮tk臋, bardzo fajnie urozmaica scenk臋.

PS Nie ogarniam chyba obecnego interfejsu przyznawania plus贸w na forum, w ka偶dym b膮d藕 razie postujesz tutaj bardzo ciekawe rendery, stara艂em si臋 Ci臋 za taki trend wynagrodzi膰. Oby tak dalej!

Napisano
@marcinW - Chcia艂bym by膰 pierwsz膮 osob膮 kt贸rej powiesz, jak dojdziesz do tego co nie pasuje w dof'ie :) Dzi臋ki marcin. Pi贸rko tak jak napisa艂em wy偶ej - udost臋pnie widoki z viewport'a i opisz臋 co i jak :)

Ja ci m贸wi臋, 偶e to przez ten noise, ktory powoduje 偶e de facto nie ma dofa tylko jednostajny blur.

Albo przez to, 偶e nie blur jest gausowski, zamiast jaki艣 powiedzmy 5 k膮tny:)

Napisano
  • Autor

Dzi臋ki za aktywne komentowanie :)

@feliks: Ciesz臋 si臋, 偶e si臋 bardzo podoba. Displacement rzeczywi艣cie brakuje ... Jednak zrobi艂em (po komentarzach) poprawk臋 z displacement i troch臋 zaburza kompozycj臋, zostawiaj膮c pi贸rko troch臋 w tyle. Mo偶liwe, 偶e wrzuc臋 nied艂ugo poprawion膮 wersj臋 i sami ocenicie co lepsze:)

@mookie: Dzi臋ki, cieszy mnie, 偶e zauwa偶asz detale. A co bardziej mnie cieszy - 偶e zauwa偶asz moje prace na forum. Really appreciate it. Dzi臋ki jeszcze raz !

@deshu: jest 5 k膮tny blur Frischluftowy. Przy takim zoomie, DOF jest dosy膰 spory - tutaj przyk艂ad. Noise jest troch臋 faux-pas z mojej strony. Niestety.

@wujek-kane: Dzi艣 wieczorem wrzuc臋 :) Thx.

@arturprx2: Dzi臋ki!! ;)

Postaram si臋 wzi膮膰 wszystkie Wasze uwagi (dobre i z艂e), przemieli膰 i wrzuci膰 jeszcze lepsz臋 i ciekawsz膮 prac臋 w przysz艂o艣ci.

Cheers!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci