Skocz do zawartości

Scene: The Feather


Krzyk

Rekomendowane odpowiedzi

Lubimy tworzyć. A tworzenie by dokarmiać wojny stało się już rutyną. Poprzez zabawy w małych bogów, cierpi na tym najbardziej wartościowa rzecz - pokój.

Jeśli oznaką pokoju, byłby rzeczywiście biały gołąb - traciłby pióra przez fatalną chorobę, jaką jest dla niego wojna.

Pytanie zatem brzmi - czy widzielibyśmy dzisiaj jeszcze białego gołębia? Czy oskubanego ptaka bez skrzydeł?

 

The_feather_2000px.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

A ja niewiele bym poprawił. Ziemia miedzy kostkami wyglada fajnie, jak po deszczu. Za to sama kostka - brakuje hardcore displacementu. Wygląda włąsciwie tak, jakbyś go przypadkiem wyłączył. Poza tym takie kamienie, maja fajne skrzące sie grudki zazwyczaj. To by dodało bardzo dużo do obrazka. Samo pióro, wygląda spoko.

 

Razi też widać-że-dodawany-w-poście noise na dofie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, cieszę się, że ktoś zechciał skomentować. Dzięki z góry wszystkim za to :)

 

@plasti: Dzięki za uwagi:) To jest jedna z tych scenek, gdzie modelowałem sporo rzeczy/brudów wokół. Papierosy, jakieś patyczki, kamyczki itp itp. - I wszystko po to, by potem zblurować :) Na pewno umieszczę później close-up'y tych miejsc pod dof'em.

 

@deshu: Dzięki deshu :) Masz rację - displacement zanikł z mojej głupoty i niedopatrzenia. Później "zainwestowałem" w wygładzony bruk (jak po latach wycierania opon po nim :) ).

 

@szlipek: Bardzo się cieszę :) Ten model najdłużej robiłem. Thx

 

@guru: Ten noise zacząłem zauważać - ale co się już wrzuciło - się nie wycofa. Będę pamiętać na następny raz :) Co do pióra - wielkie dzięki :) Później pokaże i opiszę dokładnie jak je zrobiłem dla takiego efektu :)

 

@Stachu - Cieszę się, że to widać. To było główne założenie na początku :)

 

@marcinW - Chciałbym być pierwszą osobą której powiesz, jak dojdziesz do tego co nie pasuje w dof'ie :) Dzięki marcin. Piórko tak jak napisałem wyżej - udostępnie widoki z viewport'a i opiszę co i jak :)

 

Dzięki Wam jeszcze raz za komentarze i za oglądanie ;)

 

Cheers!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie patetyczny opis, niemniej praca ładna, cieszy mnie takie podejście do grafiki 3D. Cień na bruku jest strzałem w dziesiątkę, bardzo fajnie urozmaica scenkę.

 

PS Nie ogarniam chyba obecnego interfejsu przyznawania plusów na forum, w każdym bądź razie postujesz tutaj bardzo ciekawe rendery, starałem się Cię za taki trend wynagrodzić. Oby tak dalej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcinW - Chciałbym być pierwszą osobą której powiesz, jak dojdziesz do tego co nie pasuje w dof'ie :) Dzięki marcin. Piórko tak jak napisałem wyżej - udostępnie widoki z viewport'a i opiszę co i jak :)

 

Ja ci mówię, że to przez ten noise, ktory powoduje że de facto nie ma dofa tylko jednostajny blur.

Albo przez to, że nie blur jest gausowski, zamiast jakiś powiedzmy 5 kątny:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za aktywne komentowanie :)

 

@feliks: Cieszę się, że się bardzo podoba. Displacement rzeczywiście brakuje ... Jednak zrobiłem (po komentarzach) poprawkę z displacement i trochę zaburza kompozycję, zostawiając piórko trochę w tyle. Możliwe, że wrzucę niedługo poprawioną wersję i sami ocenicie co lepsze:)

 

@mookie: Dzięki, cieszy mnie, że zauważasz detale. A co bardziej mnie cieszy - że zauważasz moje prace na forum. Really appreciate it. Dzięki jeszcze raz !

 

@deshu: jest 5 kątny blur Frischluftowy. Przy takim zoomie, DOF jest dosyć spory - tutaj przykład. Noise jest trochę faux-pas z mojej strony. Niestety.

 

@wujek-kane: Dziś wieczorem wrzucę :) Thx.

 

@arturprx2: Dzięki!! ;)

 

Postaram się wziąć wszystkie Wasze uwagi (dobre i złe), przemielić i wrzucić jeszcze lepszę i ciekawszą pracę w przyszłości.

 

Cheers!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności